FANDOM

Wiktor Żak
Wiktor Żak.png
Płeć Mężczyzna
Rodzina Karolina Osiecka (córka)
Poza sceną
Aktor Piotr Grabowski

Wiktor Żak - to fikcyjna postać, bohater serialu M jak miłość.

Fabuła Edytuj

Wiktor Żak poznał Martę Wojciechowską na wyjeździe integracyjnym. Postanowił za wszelką cenę zbliżyć się do nowej znajomej. Wykorzystał fakt, że kobieta dowiedziała się niedawno o zdradzie męża. Po wyjeździe integracyjnym, Marta i Wiktor zaczęli się regularnie spotykać. Mąż Marty, Andrzej, był zazdrosny o nowego znajomego żony. Pewnego razu między mężczyznami doszło nawet do bójki. 

Gdy u córki Marty, Ani, wykryto guza mózgu, Wiktor przedstawił Marcie swojego znajomego, profesora Edmunda Kazana, znanego w całym kraju chirurga. Operacja Ani, która zakończyła się sukcesem, odbyła się dzięki Andrzejowi. Marta myślała jednak, że odbyła się ona dzięki Wiktorowi. Gdy prawda wyszła na jaw, Marta wróciła do męża. Wiktorowi zaś przyrzekła przyjaźń. Ten przedstawił jej swoją córkę, Karolinę.

Po pewnym czasie Wiktor znowu pojawił się w życiu Marty. Był już wówczas w związku z prawniczką Jolą. Syn Marty, Łukasz, zaprzyjaźnił się z córką Żaka. Pewnego dnia zabrał ją na przejażdżkę swoim motocyklem. Po drodze przytrafił im się wypadek w wyniku, którego Karolina zmarła. Wiktor załamał się po śmierci jedynego dziecka. Obwiniał za jej śmierć Łukasza mimo, że to nie on spowodował wypadek. Prawda wyszła na jaw dopiero po rozprawie w sądzie. 

Wiktor po długim namyśle, zgodził się oddać organy córki do przeszczepu. Serce Karoliny otrzymała Magdalena Marszałek. Wiktor przypadkowo dowiedział się kto otrzymał serce jego córki. Zaczął nachodzić Magdę w szpitalu. Po rozmowie z Martą, postanowił dać dziewczynie spokój. Wkrótce jednak zmienił zdanie. gdy ponownie przyszedł do Magdy, okazało się, że opuściła już ona szpital. Teraz Wiktor próbuje ją odszukać, jednak Budzyńscy nie chcą mu pomóc.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki