Fandom

M jak miłość Wiki

Weronika Zawada

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Weronika Zawada
Płeć Kobieta
Rodzina Ryszard Zawada (były mąż)
Poza sceną

Weronika Zawada - postać fikcyjna, bohaterka serialu M jak miłość.

BiografiaEdytuj

Weronika spotykała się z Marcinem Chodakowskim, znacznie młodszym od siebie mężczyzną. Sponsorowała go w zamian za bliską przyjaźń. Zdradziła z nim swojego męża, Ryszarda Zawadę, który mieszkał na stałe w Austrii. Gdy wyjechała na pewien czas do Wiednia, wynajęła i opłaciła Marcinowi luksusowe mieszkanie, a ten zapewnił ją o swoim uczuciu. Tak naprawdę Chodakowski nic nie czuł do starszej od siebie kobiety i był z nią tylko dla pieniędzy. Gdy Weronika wróciła bez uprzedzenia do kraju, nakryła Marcina z młodą dziewczyną. Wyrzuciła chłopaka z mieszkania.

Tymczasem mąż Weroniki, Ryszard, dowiedział się o zdradzie żony. Postanowił się z nią rozstać, ale chciał by rozwód został orzeczony z jej winy. Skontaktował się w tym celu z Marcinem i zaproponował mu pieniądze w zamian za zeznania w sądzie na jego korzyść. Marcin odmówił przyznania się przed sądem do romansu z Weroniką. Zdenerwowany Ryszard postanowił się zemścić. Przekupił organizatora nielegalnych walk, w których Marcin brał udział. Doświadczony bokser miał skatować młodego Chodakowskiego. Tak też się stało. Ostatecznie Weronika rozwiodła się z Ryszardem, a rozwód został orzeczony z winy mężczyzny. Weronika dostała połowę majątku.

Jakiś czas później Weronika spotkała się z Marcinem. Powiedziała mu, że rozstała się z mężem i zaproponowała odnowienie romansu. Marcin kilkakrotnie odmówił. Zakochał się wówczas w Agnieszce Olszewskiej, także starszej od siebie kobiecie. Weronika poznała Grzegorza, ojca Marcina. Zaczęła z nim się spotykać. Gdy Marcin dowiedział się kim jest nowa dziewczyna jego ojca próbował przekonać byłą kochankę aby zostawiła Grzegorza w spokoju. Ta zapewniła go, że jej uczucia wobec jego ojca są szczere. 

Wkrótce okazało się, że zbliżenie się do ojca Marcina było częścią intrygi Weroniki, mającej na celu zepsucie jego relacji z synem. Weronika chciała się w ten sposób zemścić na Marcinie za to, że ten ją odrzucił. Chciała by Grzegorz zastał ją w jednoznacznej sytuacji z jego synem. W tym celu zaprosiła jednocześnie obu mężczyzn wieczorem do swojego mieszkania. Z intrygi jednak nic nie wyszło, gdyż Marcin przez przypadek nie wypił drinka, do którego Weronika coś dosypała. Marcin opuścił mieszkanie byłej kochanki przed przyjściem ojca, jednak wcześniej kazał Weronice powiedzieć Grzegorzowi całą prawdę. Ta zgodziła się, jednak nie zrobiła tego. Kilka dni później spotkała się z Marcinem i powiedziała mu, że on sam będzie musiał wyznać ojcu prawdę. Marcin tak zrobił.

Było to ostatnie spotkanie Marcina z Weroniką. Zawada zniknęła z życia Chodakowskich.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki