FANDOM

Waldemar Jaroszy
Płeć Mężczyzna
Poza sceną
Aktor Maciej Kozłowski

'

Waldemar Jaroszy to fikcyjna postać bohater serialu M jak miłość.

BiografiaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Pewnego dnia Waldemar poznał na imprezie Marię i Władysława Walisiaków. Po skończonej imprezie Władysław i Maria musieli wrócić do domu. Nie mieli samochodu, więc Władysław zaproponował Waldemarowi pieniądze w zamian za podwiezienie. Młody Jaroszy nie miał prawa jazdy a w czasie jazdy doszło do wypadku. Walisiakowie zginęli na miejscu osierocając małą Hanię która trafiła do domu dziecka. Ponieważ Barbara i Lucjan Mostowiakowie byli obecni podczas wypadku już dorosła Hanna oskarżyła Mostowiaków o śmierć rodziców. By ich pomścić Hanna wyszła za mąż za syna Mostowiaków Marka Mostowiaka. Jednak do zemsty nie doszło, gdyż wkrótce po tym aspirant Staszek ustalił że to Jaroszy jest odpowiedzialny za śmierć małżeństwa Walisiaków.

FabułaEdytuj

Waldemar Jaroszy przyjechał do Lipnicy jako potentat na rynku wód mineralnych. Przybył do przetwórni, wówczas gdy jej kierowniczką była Maria Zduńska. Pozornie chciał nawiązać z nią współpracę, a tak naprawdę chciał przejąć przetwórnię. Gdy Maria nie zgodziła się na jej sprzedaż, Jaroszy zaczął knuć intrygę. Zaproponował Marii, że sprowadzi na ziemię Mostowiaków maszyny, które będą wydobywały wodę ze źródła. Wykorzystał łatwowierność Hanny Mostowiak, która formalnie była właścicielka ziemii, na której znajdowało się żródło wody. Hanna podpisała umowę, której nie rozumiała, w wyniku czego, przetwórnia wpadła w kłopoty finansowe, a Maria ostatecznie była zmuszona sprzedać ją Jaroszemu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki