FANDOM

Tomasz Kamiński
Płeć Mężczyzna
Poza sceną
Aktor Edward Żentara

Tomasz Kamiński to fikcyjna postać, bohater serialu M jak miłość.

BiografiaEdytuj

Tomasz Kamiński mieszkał w Gródku i był przyjacielem rodziny Zduńskich. Był dyrygentem chóru, do którego należała Maria Zduńska. Mężczyzna był w niej zakochany. Dzięki niemu mąż Marii, Krzysztof, został oczyszczony z zarzutu zabójstwa dwóch wierzycieli, którzy nękali jego rodzinę. Tomasz, który odziedziczył po bliskim duże pieniądze, zaproponował Zduńskiemu, który był właścicielem hurtowni, że zostanie jego wspólnikiem. Krzysztof się zgodził, nie przewidując, że do Polski wróci jego poprzedni wspólnik, Robert Kozielski.

Gdy małżeństwo Zduńskich przechodziło kryzys i Krzysztof wyprowadził się z domu, Tomasz próbował zbliżyć się do Marii. Ta ostatecznie odrzuciła jego zaloty i wróciła do męża. Tomasz postanowił się zemścić. Maria była wówczas właścicielką przetwórni, którą odziedziczyła po ojcu. Tomasz skontaktował się z potentatem na rynku wód mineralnych, Waldemarem Jaroszym, który chciał przejąć przetwórnią. Jaroszy w zamian za pomoc w przejęciu przetwórni, obiecał mu stanowisko prezesa. Po przejęciu przetwórni przez intrygi Jaroszego, Tomasz został prezesem placówki. Wtedy Jaroszy okazal się oszustem. Zwolnił Tomasza i zamknął przetwórnię, zostawiając wielu mieszkańców pobliskich wsi bez pracy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki