Fandom

M jak miłość Wiki

Tadeusz Budzyński

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Tadeusz Budzyński
Tadeusz Budzyński.png
Płeć Mężczyzna
Urodziny 1929
Śmierć 2012
Rodzina Wanda Budzyńska (siostra)
Andrzej Budzyński (siostrzeniec)
Irena Malanowska (ukochana)
Poza sceną
Pierwszy odcinek Odcinek 808
Ostatni odcinek Odcinek 896
Aktor Andrzej Łapicki

Tadeusz Budzyński to postać fikcyjna, bohater serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Tadeusz jest wujem Andrzeja Budzyńskiego i bratem jego matki, Wandy. Jest bardzo podobny do swojego bratanka. Przed laty przeżył wiele romansów i był wielokrotnie żonaty. 

Przyjechał do Warszawy pod koniec 2010 roku. Marta zaproponowała mu zamieszkanie w swoim domu w Grabinie. Budzyński się zgodził. Szybko zaprzyjażnił się z Barbarą Mostowiak. Mąż Barbary, Lucjan nie przepadał za Tadeuszem i wraz ze swoim przyjacielem Włodzimierzem Kisielem, próbował go bezskutecznie skompromitować w oczach żony. 

Tadeusz opowiedział Barbarze, a następnie Marcie historię o swojej dawnej ukochanej Irenie. Postanowił ją odszukać. Gdy udało mu się ustalić jej adres, wysłał do niej list. Odpisał mu wnuk kobiety, pisząc o ciężkiej chorobie kobiety i prosząc go o pieniądze. Tadeusz po rozmowie z Martą postanowił pojechać osobiście do Krakowa. Spotkał się z wnukiem Ireny i zmusił go do powiedzenia prawdy. Ten powiedział mu, że jego babcia przebywa w domu opieki. Informacja ta także okazała się fałszywa. Irena wkrótce się odnalazła i nawiązała z Tadeuszem ciepłą relację. Budzyński po pewnym czasie chciał wycofać się ze związku. Zaczął więc symulować sklerozę. Ostatecznie jednak postanowił związać się z Ireną. Wyjechali razem z Warszawy na początku 2012 roku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki