Fandom

M jak miłość Wiki

Stanisław Nowicki

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Stanisław Nowicki
Stanisław Nowicki.png
Płeć Mężczyzna
Rodzina Ewa Skalska (córka)
Aleksandra Skalska (wnuczka)
Renata Nowicka (żona)
Janina Nowicka (była żona)
Zawód Konserwator
Poza sceną
Aktor Igor Michalski

Stanisław Nowicki to postać fikcyjna, bohater serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Stanisław to ojciec Ewy. Dziadek Aleksandry także były mąż Janiny. Obecnie Stanisław jest mężem Renaty z którą wychowują małego Antosia syna Renaty z poprzedniego małżeństwa

Fabuła Edytuj

Stanisław Nowicki przed laty zostawił rodzinę i związał się z Eweliną, koleżanką z pracy. Po jej śmierci, związał się z Aliną. Przepisał na nią cały swój majątek, a wtedy ta go zostawiła. Bezdomny mężczyzna postanowił spotkać się z byłą żoną i swoją córką.

W 2006 roku Stanisław obserwował dom byłej żony. Miał nadzieję na spotkanie z córką i wnuczką. Ewa zauważyła, że przed domem matki kręci się dziwny mężczyzna, ale nie wiedziała kim on jest. Pewnego dnia Stanisław podczas nieuwagi Ewy, wszedł na teren posesji i dał wnuczce lalkę. Ewa i jej matka były przestraszone. Siostra Janiny, Krystyna Cholakowa, postanowiła zostać u kobiet na noc i to właśnie ona zdemaskowała intruza. Janina rozpoznała w Stanisławie swojego byłego męża. Kazała mu natychmiast zniknąć z jej życia. Podobnie zrobiły Ewa i Cholakowa. Wkrótce okazało się, że Stanisław jest chory. Janina znalazła mu nocleg w ośrodku dla bezdomnych i załatwiła pracę przy remoncie domu letniskowego córki. Gdy Ewa się o tym dowiedziała była zła na matkę. W końcu jednak młoda Nowicka postanowiła dać ojcu szansę i nawiązała z nim ciepłą relację.

Stanisław znalazł pracę jako konserwator w przychodni Maria-Med, w której pracowała jego była żona. Zamieszkał w jednym z jej pomieszczeń. Gdy jego była żona wyjechała z nowym narzeczonym, Teodorem za granicę, Stanisław wprowadził się do jej domu. Na prośbę swojej szwagierki, Krystyny, poszedł z nią na przyjęcie, podając się za jej narzeczonego Daniela.

W końcu Stanisław zainteresował się Renatą Zakrzewską, pediatrą, która pracowała w tej samej przychodni co on. Kobieta odrzuciła jego zaloty i wyjechała za granicę by ułożyć sobie życie u boku dawnej miłości. Szybko jej ukochany okazał się oszustem, który ją okradł. Renata wróciła do Polski i zaczęła łaskawszym okiem patrzeć na Nowickiego. Mężczyzna tymczasem musiał sprzedać dom Janiny, aby pomóc Ewie, która po wyjeździe do Wielkiej Brytanii miała kłopoty finansowe. Po wspólnym zamieszkaniu, Stanisław i Renata postanowili wziąć ślub. Ewa i Krystyna nie akceptowały jednak nowej wybranki Nowickiego. Ewa nie zjawiła się na ślubie. Obecnie Stanisław i Renata wspólnie wychowują Antosia, syna lekarki, a sam mężczyzna zaprzyjaźnił się z aktorem Markiem Lewickim.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki