FANDOM

Robert Kozielski
Płeć Mężczyzna
Rodzina Renata Kozielska (żona)
Zawód Właściciel hurtowni
Poza sceną
Aktor Tomasz Dedek

Robert Kozielski to fikcyjna postać , bohater serialu M jak miłość

BiografiaEdytuj

Robert prowadził hurtownię w Gródku wraz ze swoim wspólnikiem Krzysztofem Zduńskim. Jego udziały w firmie wynosiły 65%, więc to on mial większe zyski z interesu. Wykorzystywał naiwność Krzysztofa, aby osiągnąć korzyści finansowe. Wiele rzeczy, takie jak telewizor i odtwarzacz DVD, które były zarejestrowane na firmę, znajdowały się w jego domu. Pewnego dnia Robert wyjechał do nIemiec aby kupić dla dirmy nowe samochody dostawcze. Kilka tygodni póżniej okazało się, że w rzeczywistości uciekł przed wierzycielami, którym był winny pieniądze. Prawda wyszła na jaw gdy egzekutorzy zaczęli nachodzić Krzysztofa, a następnie jego rodzinę. Krzyszto postanowił spłacić dług wspólnika, aby chronić swoją rodzinę przed brutalnymi wierzycielami.

W dniu przekazania pieniędzy okazało się, że dwaj egzekutorzy zostali zamordowani. O ich zabójstwo został oskarżony Krzysztof. Na szczęście został szybko oczyszczony z zarzutów. Robert po kilku miesiącach, jak gdyby nigdy nic, wrócił wraz z żoną Renatą do Polski. Wówczas Krzysztof znalazł nowego wspólnika, Tomasza Kamińskiego. Robert szybko wrócił na stare stanowisko i zaczął prowadzić nielegalna działalność. Gdy Krzysztof odkrył, że to Robert zlecił zabójstwo wierzycieli, zglosił sprawę na policję. Kozielski trafił do więzienia.

Po aresztowaniu Roberta, jego żona Renata postanowil sprzedać hurtownię, gdyż nie miała za co żyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki