Fandom

M jak miłość Wiki

Renata Zakrzewska-Nowicka

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Renata Nowicka
Renata Zakrzewska.png
Płeć Kobieta
Urodziny 1959r.
Rodzina Justyna Zakrzewska (córka)
Antoni Zakrzewski (syn)
Stanisław Nowicki (mąż)
Robert Zakrzewski (były mąż)
Zawód Pediatra
Poza sceną
Pierwszy odcinek Odcinek: 159
Ostatni odcinek Odcinek: 945
Aktor Hanna Bieluszko

Renata Zakrzewska-Nowicka to postać fikcyjna, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Renata jest pediatrą i najlepszą przyjaciółką Marii Rogowskiej. Pracowała w przychodni Maria-Med.

FabułaEdytuj

Renata Zakrzewska przyjaźniła się z Marią Zduńską. Pracowały razem w szpitalu w Gródku. Gdy Maria znalazła pracę w przychodni Janusza Kotowicza, zaproponowała przyjaciółce by również tam pracowała. Renata się zgodziła. 

Kobieta miała wówczas problemy z dorastającą córką, Justyną oraz mężem, Robertem, który zdradził ją z inną kobietą o imieniu Nina. Dzięki mediacjom Marii, Robert wrócił do rodziny. Wkrótce Renata zaszła z nim w ciążę. Szybko jednak Robert wrócił do kochanki, gdy dowiedział się, że ta urodzi mu dziecko. Zakrzewscy się rozwiedli.

Renata słynie ze swojej skłonności do wtrącania się w życie innych pracowników przychodni. Za jej pośrednictwem mąż Marii, Krzysztof dostał pracę w firmie "Eko-Farba", należącej do jej byłego męża, Roberta. O względy Renaty zaczął zabiegać pacjent przychodni, Józef, jednak znajomość ta nie przerodziła się w coś więcej. Po pewnym czasie w przychodni rozpoczął pracę Stanisław Nowicki, który od razu zakochał się w Renacie. Kobieta trzymała go jednak na dystans. Gdy odnowiła kontakt ze swoją dawną miłością, w poszukiwaniu szczęścia wyjechała za granicę. Wróciła po kilku tygodniach, gdyż okazało się, że jej ukochany ją oszukał i okradł. Renata zbliżyła się do Stanisława i z nim zamieszkała. Wkrótce wzięli ślub. 

Renata nadal pracowała w przychodni aż do 2012 roku, gdy miejsce pracy zostało przejęte przez sieciową przychodnię "Per-Med. Kobieta dostała tam pracę. Tuż przed wyjazdem Rogowskich do Norwegii, obiecała Marii, że będzie raz na jakiś czas odwiedzała jej ojca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki