FANDOM

Rafał Lubomski
Rafał Lubomski
Płeć Mężczyzna
Rodzina Krystyna Lubomska (żona)
Maciej Lubomski (syn)
Zawód Adwokat
Poza sceną
Aktor Jacek Poniedziałek

Rafał Lubomski - postać fikcyjna, bohater serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Rafał jest byłym kochankiem Marty Mostowiak. Pracował razem z nią w sądzie jako adwokat.

Fabuła Edytuj

Rafał przed laty miał żonę Krystynę i syna Maćka. Kobieta zostawiła męża i wyjechała wraz z synem za granicę. Rafał czuł się bezradny, gdyż nie wiedział, gdzie szukać swojego dziecka.

Rafał znalazł pracę w sądzie. Tam poznał sędzię Martę Mostowiak, która była w separacji z mężem. Wdał się z nią w romans. Szczerze kochał kobietę, chociaż ta nie do końca odwzajemniała jego uczucia. Po rozwodzie z mężem, Jackiem Mileckim, Marta postanowiła związać się z Rafałem. Szybko jednak odkryła, że nadal kocha Norberta, ojca swojego syna, Łukasza

Rafał i Marta się rozstali. W międzyczasie do mężczyzny zadzwonił kolega z Australii. Powiedział on Rafałowi, że odnalazł jego żonę i syna. Rafał postanowił polecieć do Australii aby spotkać się z Maćkiem. Nie uprzedził byłej żonie o wizycie, aby ta znowu przed nim nie uciekła. Rafał spotkał się z byłą żoną i synem. Nawiązał z Maćkiem ciepłą relację. Chłopiec przyleciał z ojcem do Polski i zaprzyjaźnił się z Łukaszem, synem byłej kochanki ojca. 

Pewnego dnia Maciek i Łukasz wyjechali razem na kolonię. Na miejscu doszło do wypadku w wyniku, którego Maciek zapadł w śpiączkę. Na szczęście chłopiec wybudził się ze śpiączki i szybko wrócił do zdrowia. Rafał dostrzegł szansę na ponowne związanie się z byłą żoną. Postanowił wrócić do Krystyny. Wyjechał więc wraz z synem do Australii, gdzie obecnie mieszka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki