FANDOM

Paweł Zduński
Paweł Zduński
Płeć Mężczyzna
Urodziny 18.02.1984
Rodzina Maria Rogowska (matka)
Krzysztof Zduński (ojciec; nie żyje)
Piotr Zduński (brat bliźniak)

Maria Zduńska (siostra; nie żyje)
Barbara Rogowska (przyrodnia siostra)
Jadwiga Zduńska (babcia)
Zenon Łagoda (dziadek; nie żyje)
Barbara Mostowiak (babcia)
Alicja Zduńska ( była żona)
Joanna Zduńska (była żona)

Zawód Barman, Właściciel Bistro
Poza sceną
Pierwszy odcinek Odcinek 1
Aktor Rafał Mroczek

Paweł Zduński to fikcyjna postać, bohater serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Paweł jest synem Marii i Krzysztofa Zduńskich, a także bratem bliźniakiem Piotrka. Na początku pracował w pubie Oaza. Kiedy Oaza upadła Paweł i Janek Zawadzki otworzyli Bistro za Rogiem. Czasami Paweł mieszał się także do biznesu - ale praca w korporacjach była krótkotrwała. Teraz prowadzi własny biznes.

Osobowość Edytuj

Charakterystyczna dla tej postaci jest liczba związków, jakie już przebył. Jego pierwszą miłością była Magda Marszałek, z którą utrzymuje aktualnie kontakty przyjacielskie. Przypadkowo, bo na łyżwach poznał Joannę Liberadzką. Byli małżeństwem, ale Asia wróciła do swojego byłego i para się rozwiodła. Później zaczął utrzymywać kontakt z Izą Sajdak, która była jego szefową w korporacji. Aktualnie Paweł spotykał się z Alą, ale nie wiadomo czy dziewczyna wybaczy Zduńskiemu, że chciał wziąć ślub z Magdą, kiedy leżała ciężko chora w szpitalu. W 2017 Ala zdradziła Pawła z kolegą z pracy w Anglii Markiem i zaszła z nim w ciążę, po dojściu tej informacji do Pawła . Paweł przeżywa załamanie nerwowe i coraz częściej sięga po alkohol , tęskni także za Basią, córką Ali(Ala ,razem z Basią wyjechała z Markiem do Anglii),którą pokochał jak własną córkę.Jego firma powoli podupada. Na razie nie odwzajemnia uczuć swojej sekretarki Julki. W 1342 odcinku serialu oficjalnie bierze rozwód z Alą. Po pewnym czasie i przestał pić, odwzejemni ł uczucie Julki, jednak następnego dnia po przespanej razem nocy popełnił koszmarny błąd.

Julka , rozdarta Paweł czy jakub

Paweł całuje się z Julką- scena z odc.1337

Filmy Edytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Paweł Zduński