Fandom

M jak miłość Wiki

Norbert Wojciechowski

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Norbert Wojciechowski
Lll.png
Płeć Mężczyzna
Urodziny 1967
Śmierć 2007 r.
Rodzina Henryk Wojciechowski (przyrodni brat)
Łukasz Wojciechowski (syn)
Anna Wojciechowska (córka)
Marta Wojciechowska (żona)
Zawód Minister
Wykładowca
Poza sceną
Pierwszy odcinek Odcinek 4
Ostatni odcinek Odcinek 495
Aktor Mariusz Sabiniewicz

Norbert Wojciechowski to fikcyjna postać, bohater serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Norbert był mężem Marty Mostowiak oraz ojcem Łukasza i Ani Wojciechowskich. Po narodzeniu Łukasza, wyrzekł się go i nie zgodził się oddać mu krwi, gdy ten walczył o życie. Następnie wyjechał na długie lata za granicę.

Fabuła Edytuj

Norbert po kilku latach pobytu za granicą, wrócił do Polski jako znany minister. Marta dowiedziała się o tym oglądając telewizję. Była przerażona powrotem byłego partnera, gdyż całe życie mówiła Łukaszowi, że jego ojciec zmarł jak był mały. Wkrótce dziennikarze zaczęli interesować się życiem prywatnym Wojciechowskiego i odkryli, że ten ma nieślubne dziecko. W gazetach zaczęły pojawiać się artykuły ze zdjęciami Łukasza. Marta robiła wszystko by jej syn ich nie zobaczył. Ostatecznie chłopiec dowiedział się, że minister Wojciechowski jest jego ojcem i uciekł z domu by go odszukać. Chłopiec szybko się odnalazł. 

Gdy media przestały pisac o nieślubnym dziecku, Norbert chciał zbliżyć się do syna i byłej partnerki. Dawne uczucia między Norbertem a Martą odżyły. Para nawet planowała ślub, ale nic z tego nie wyszło. Pewnego dnia Norbert powiedział Marcie, że chce aby Łukasz nosił jego zazwisko. Kobieta się nie zgodziła, więc Norbert zaczął knuć intrygę za pomocą, której miał jej odebrać syna. Ostatecznie jednak się powstrzymał, a Marta wyszła za mąż za Jacka Mileckiego.

Norbert utrzymywał dobre relacje z synem. Pewnego dnia wybrali się na wspólny wyjazd podczas, którego mieli wypadek samochodowy. Norbert uratował Łukaszowi życie, ale sam został sparaliżowany. Norbert długo walczył o władzę w nogach, ale w końcu pogodził się z tym, że już nigdy nie będzie mógł chodzić. Zaprzyjażnił się z Klarą Sobieszczańską, swoją studentką, która często pomagała mu w domu. Dziewczyna zaczęła czuć do wykładowcy coś więcej, ale ten dał jej wyrażnie do zrozumienia, że nic między nimi nie będzie. W tym samym czasie Marta rozwiodła się z Jackiem i związała z Rafałem Lubomskim. Związek ten jednak nie przetrwał długo. Łukasz postanowił sprawić by jego rodzice znowu się pokochali. 

Po pewnym czasie Norbertowi udało się zbliżyć do Marty. Para spędziła razem noc. Wkrótce Marta odkryła, że jest z mężczyzną w ciąży. W końcu postanowiła związać się z ojcem swojego syna. Norbert i Marta wzięli ślub i wiedli spokojne życie. Wkrótce w życiu małżeństwa pojawił się Henryk Wojciechowski, przyrodni brat Wojciechowskiego. Norbert zmienił zdanie na temat swojego ojca, którego uważał dotychczas za wzór wierności. Norbert w 2007 roku wyjechał służbowo do Stanów Zjednoczonych, gdzie zginął w katastrofie lotniczej.

CiekawostkiEdytuj

  • Postać Norberta została uśmiercona ze względu na śmierć aktora wcielającego się w jego rolę, Mariusza Sabiniewicza.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Norbert Wojciechowski

Więcej z Fandomu

Losowa wiki