FANDOM

Natalia Mostowiak
Nat.png
Płeć Kobieta
Urodziny 1995
Rodzina Hanna Maj (córka)
Hanna Mostowiak (matka adopcyjna; nie żyje)
Marek Mostowiak (ojciec adopcyjny)
Urszula Mostowiak (przybrana siostra)
Mateusz Mostowiak (przybrany brat)
Zawód Uczennica
Poza sceną
Aktor Marcjanna Lelek

Natalia Mostowiak to fikcyjna postać, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Natalia jest adoptowaną córką Hanki i Marka. Jej przyjaciółką i przybraną siostrą jest Ula Mostowiak.

Osobowość Edytuj

Natalia jest niezwykle wrażliwą i empatyczną osobą, przez co łatwo wpada w depresje. Po raz pierwszy poczuła się szczęśliwa w domu Mostowiaków, gdzie została otoczona miłością.

Historia Edytuj

Dziewczyna spędziła dzieciństwo w domu dziecka w Józefowie (w tym samym, w którym wychowała się Hanka). Hanka zobaczyła w Natalii siebie sprzed lat i postanowiła adoptować dziewczynkę.

Natalia cierpi na chorobę jelit, przez co kilkakrotnie przebywała w Centrum Zdrowia Dziecka.

Fabuła Edytuj

Po śmierci Hanki, Natalia wraz z Ulą przeprowadziły się do Anny. Obie dziewczyny uczęszczały do szkoły policyjnej. Dziewczyna zaszła w ciąże z chłopakiem Darkiem, który nie chce mieć nic wspólnego z dzieckiem. Natalia postanowiła urodzić i wychować dziecko jako samotna matka. W dniu matury ( którą zdała celująco) urodziła córeczkę Hanie w samochodzie Franka Zarzyckiego w lesie. Od tego momentu rodzi się między nimi uczucie i Franek wraz z innymi członkami rodziny pomaga w wychowywaniu dziecka Hanny Maj.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki