Fandom

M jak miłość Wiki

Maria Walisiak

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Maria Walisiak
Płeć Kobieta
Urodziny 1949
Śmierć 1980 r.
Rodzina Wanda Kalicka (siostra)
Hanna Mostowiak (córka; nie żyje)

Mateusz Mostowiak (wnuk)
Władysław Walisiak (mąż; nie żyje)

Poza sceną

Maria Walisiak, z domu Kalicka, to fikcyjna postać, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Maria Walisiak miała starszą siostrę Wandę, której odbiła chłopaka, Władysława. Chłopak ten został wkrótce jej mężem i ojcem Hanki Mostowiak

Historia Edytuj

Pewnej nocy po imprezie, Władysław i Maria musieli wrócić do domu samochodem. Władysławm, który był pod wpływem alkoholu, poprosić o podwiezienie młodego chłopaka Waldemara Jaroszego. Waldemar nie miał prawa jazdy w wyniku czego doprowadził do wypadku. Maria i Władysław zginęli na miejscu. Hanka za śmierć rodziców obwiniała Mostowiaków, którzy byli obecni na miejscu ich śmierci.

Maria prawdopodobnie nie wiedziała, że jej mąż miał dziecko z inną kobietą. Dzieckiem tym była Anna Gruszyńska.

Barbara Mostowiak twierdzi, że często modli się za Marię i Władysława.

Krzyż przy drodze w miejscu śmierci małżeństwa był pokazywany w serialu od 2000 do 2011 roku.

Ciekawostki Edytuj

  • Rodzice Hanki giną w wypadku w 1980 roku. W jednym z odcinków z 2000 roku Hanka wyznaje, że jej rodzice zmarli jak miała trzy lata. Jednak na nagrobku Hanki pisze, że ta urodziła się w 1975 roku, co oznacza, że w momencie śmierci rodziców miała pięć lat.
  • Maria i Władysław zginęli jadąc samochodem marki Polonez. Widać to na zdjęciu, które Hanka trzymała w swoim pamiętniku.
  • W pierwszych odcinkach na krzyżu przy drodze w miejscu śmierci małżeństwa, było napisane, że rodzice Hanki nazywali się "Wożniakowie". W późniejszych odcinkach napis ten został zmieniony na "Walisiakowie".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki