FANDOM

Marcin Chodakowski
Marcin Chodakowski
Płeć Mężczyzna
Urodziny 15 sierpnia 1987
Rodzina Grzegorz Chodakowski (ojciec)
Aleksandra Chodakowska (matka)
Aleksander Chodakowski (brat)
Tomasz Chodakowski (stryj)
Szymon Chodakowski (syn)
Katarzyna Mularczyk (niedoszła żona; nie żyje)

Maja(córka)

Zawód Bokser

Właściciel firmy budowlanej

Poza sceną
Pierwszy odcinek 897
Aktor Mikołaj Roznerski

}}

Marcin Chodakowski to fikcyjna postać , bohater serialu M jak miłość

StatystykiEdytuj

Marcin ma 193 cm wzrostu, waży 90 kg. W przeszłości uzależniony był od seksu o czym dowiadujemy się z odcinka 1403, z emaila napisanego od Ani.

BiografiaEdytuj

Przyjazd do PolskiEdytuj

Marcin jest synem Grzegorza i Aleksandry Chodakowskich oraz bratankiem Tomka. Mieszkał w Niemczech, gdzie jego ojciec prowadził firmę budowlaną. Wychowywał się bez matki, która wiele lat temu opuściła go i jego ojca, wyjeżdżając za granicę. Marcin należał do klubu bokserskiego. Przyjechał do Polski, gdyż wdał się w konflikt z szefem klubu. Początkowo mieszkał u swojego wujka. Zakochał się w jego koleżance, Agnieszce. Marcin zaczął należeć do klubu bokserskiego w Warszawie. Brał udział w nielegalnych walkach. Miał lekkie życie, gdyż żył na koszt bogatych kobiet w średnim wieku, z którymi się spotykał. Jedna z nich, Weronika Zawada, chciała spędzić resztę życia u jego boku. Jej mąż Ryszard, który chciał się rozwieść z Weroniką, obiecał Marcinowi pieniądze w zamian za zeznania w sądzie przeciwko Weronice. Gdy Marcin odmówił, Ryszard zapłacić mężczyźnie organizującemu nielegalne walki, za sprawienie aby Marcin nie opuścił o własnych siłach ringu. Marcin postanowił mimo wielu ostrzeżeń wziąć udział w walce. Walka została przerwana, a mocno poturbowany Marcin trafił do szpitala. 

Romans z AgnieszkąEdytuj

Wkrótce Marcin poznał Kasię Mularczyk, która się w nim szybko zakochała. Doprowadził do jej rozstania z policjantem Robertem. Marcin zamieszkał z Kasią i przyjacielem Krzyśkiem, zwanym Maczetą w wynajętym mieszkaniu. Marcin i Kasia dostali pracę w firmie Grzegorza. Wkrótce w życiu Marcin ponownie pojawiła się Weronika. Marcin odrzucił jej zaloty. Kobieta postanowiła się zemścić. Zaczęła spotykać się z ojcem Marcina. Próbowała bezskutecznie doprowadził do zniszczenia relacji Marcina z ojcem. Tymczasem Marcin dowiedział się przypadkowo, podsłuchując rozmowę Weroniki i Grzegorza, że Agnieszka wróciła do Warszawy. Spotkał się z nią i po pewnym czasie spędzili ze sobą noc. Agnieszka zapowiedziała jednak, że zgodzi się na kontynuowanie ich romansu, jeśli utrzymają go w tajemnicy przed innymi. Marcin się zgodził. W końcu Chodakowski zrozumiał, że Agnieszka tak naprawdę kocha tylko jego wujka Tomka, a jego traktuje jedynie jak maskotkę na gorszy dzień. To odkrycie sprawiło, że Marcin zbliżył się do Kasi. Spędzili razem noc i zostali parą.

Związek z KasiąEdytuj

Marcin i Kasia pracowali razem w firmie ojca Chodakowskiego. Kasia długo ubiegała się o względy Marcina i w końcu dopięła swego, została jego dziewczyną, a wkrótce narzeczoną, zaszła z nim w ciążę. Planowali razem wspólną przyszłość. Kiedy Marcin wyjechał do Niemiec w sprawach służbowych. Kasia postanowiła wybrać się na działkę, którą kupił jej ukochany.Straciła tam przytomność i trafiła do szpitala gdzie w wyniku cesarskiego cięcia urodziła syna Szymka, po tym zdarzeniu Kasia dostała silnego krwotoku i ku rozpaczy Marcina zmarła. Chłopak kompletnie się załamał na dodatek okazało się że nie jest prawnym opiekunem Szymka w związku z tym odbyła się rozprawa o przyznanie opieki nad dzieckiem Marcinowi, którą wygrał. Obecnie Marcin przygotowuje się na przyjęcie swojego synka w domu.

W życiu Marcina dużą rolę odegra pani kurator. Marcina i Izę ( kuratorkę) połączyło uczucie. Na drodze do miłości przeszkadzał im Artur - były partner kuratorki. Walczył o miłość ukochanej na marne bo ta wybrała Marcina. Stosunki Izy z Szymkiem układały się Od początku. Gdy Marcin został posadzone o zabójstwo Naomi ( dziewczyny której pomógł) Artur przekonał Izę w. Winę Marcina. Marcin z Izą. Się. Rozstali lecz Marcin dalej. Ją kochał. Po kilku. Miesiącach spotkali się w hotelu gdzie spędzili razem noc. Marcin rankiem uciekł od Izy a ona chciała się zabić. Nie udało się jej jednak zaszła w ciążę z Marcinem. Marcin nie wie że ma dziecko ponieważ Artur okłamał go iż Iza Poronila.

Filmy Edytuj