Fandom

M jak miłość Wiki

Magdalena Marszałek-Chodakowska

Przekierowano z Magdalena Marszałek

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Magdalena Marszałek-Chodakowska
Magdamchodakowska.jpg
Płeć Kobieta
Urodziny 14 Września 1982 (34 lata)
Rodzina Halina Marszałek (matka nie żyje)
Wojciech Marszałek (ojciec)

Aleksander Chodakowski (mąż)

Przydomek Madzia
Zawód psycholog wolontariuszka
Poza sceną
Aktor Anna Mucha

'Magdalena Marszałek'-Chodakowska fikcyjna postać, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Magda to była studentka psychologii, przyjaciółka Kingi Zduńskiej i jej męża Piotra, z którymi mieszkała w wynajmowanym w Warszawie mieszkaniu. Jest otwartą i pewną siebie dziewczyną, posiadającą poczucie humoru.  Mimo swojej przebojowości i temperamentu nie potrafi odnaleźć szczęścia w życiu uczuciowym.

Związki Edytuj

Ma za sobą najpoważniejszy związek z Kamilem Grycem, dawnym współlokatorem, który obecnie przebywa w Londynie. Ten krótki epizod zakończył się ciążą, poronieniem i utratą pierwszego roku studiów. Miała także romans z ojcem Kamila. W międzyczasie próbowała związku z Pawłem. Była także w związku małżeńskim za pieniądze z Saszą Maksymowiczem. W czasie choroby serca była narzeczoną byłego chłopaka Pawła Zduńskiego, lecz zrezygnowali ze ślubu ze względu na obecną wtedy dziewczynę Pawła Alę. Obecnie żona Olka.

Fabuła Edytuj

Madzia była członkiem Akcji Humanitarnej, organizacji z ramienia, której na kilka miesięcy była wysłana z misją do Afganistanu i Sudanu. Jest matką chrzestną Lenki Zduńskiej.

Filmy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki