FANDOM

MARIUSZMECHTA 666377680

Magdalena Marszałek
Magdamchodakowska
Płeć Kobieta
Urodziny 14 Września 1982
Rodzina Halina Marszałek (matka nie żyje)
Wojciech Marszałek (ojciec)

Aleksander Chodakowski ( były mąż)

Przydomek Madzia
Zawód psycholog wolontariuszka
Poza sceną
Pierwszy odcinek 176
Aktor Anna Mucha

'Magdalena Marszałek'- fikcyjna postać, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Magda to była studentka psychologii, przyjaciółka Kingi Zduńskiej i jej męża Piotra, z którymi mieszkała w wynajmowanym w Warszawie mieszkaniu. Jest otwartą i pewną siebie dziewczyną, posiadającą poczucie humoru.  Mimo swojej przebojowości i temperamentu nie potrafi odnaleźć szczęścia w życiu uczuciowym.

Związki Edytuj

Ma za sobą najpoważniejszy związek z Kamilem Grycem, dawnym współlokatorem, który obecnie przebywa w Londynie. Ten krótki epizod zakończył się ciążą, poronieniem i utratą pierwszego roku studiów. Miała także romans z ojcem Kamila. W międzyczasie próbowała związku z Pawłem. Była także w związku małżeńskim za pieniądze z Saszą Maksymowiczem. W czasie choroby serca była narzeczoną byłego chłopaka Pawła Zduńskiego, lecz zrezygnowali ze ślubu ze względu na obecną wtedy dziewczynę Pawła Alę. Była żona Olka. Rozwiodła się z nim ze względu na zdradę Olka ,który ma romans z wredną i wścibską, wobec Magdy Anetą. Po rozstaniu z Olkiem wróciła do panieńskiego nazwiska i związała się z Andrzejem Budzyńkim.

Fabuła Edytuj

Madzia była członkiem Akcji Humanitarnej, organizacji z ramienia, której na kilka miesięcy była wysłana z misją do Afganistanu i Sudanu. Jest matką chrzestną Lenki Zduńskiej.

Filmy Edytuj