FANDOM

Lucyna Banasik
Lucyna Banasik
Płeć Kobieta
Rodzina Nieznana Córka
Jarosław (zięć)
Zawód Pielęgniarka
Poza sceną
Pierwszy odcinek Odcinek: 32
Ostatni odcinek Odcinek: 888
Aktor Maria Maj

Lucyna Banasik to postać fikcyjna, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Lucyna była pielęgniarką w szpitalu w Gródku, a później recepcjonistką w przychodni Maria-Med.

FabułaEdytuj

Lucyna wraz z Marią Zduńską pracowały w szpitalu w Gródku. W 2004 roku Maria, która pracowała już w przychodni Janusza Kotowicza, zaproponowała Lucynie pracę w tym miejscu na stanowisku recepcjonistki. Lucyna, która zbierała pieniądze na remont mieszkania, zgodziła się.

W 2007 roku Laborantka Celina, która miała kłopoty finansowe, zaczęła podrabiać recepty. Próbowała wrobić w to Lucynę. Prawda jednak szybko wyszła na jaw, a Celina dostała wyrok w zawieszeniu. Dziewczyna przeprosiła Lucynę za to co zrobiła, a pielęgniarka jej wybaczyła. 

W 2010 roku w Gródku miały miejsce serie napadów na domy. Wkrótce bandyci napadli na przychodnię. Jednym z nich okazał się Jarosław, zięć Lucyny. Tuż przed napadem, Michał Łagoda zostawił w przychodni sporą sumę pieniędzy. Lucyna powiedziała o tych pieniądzach w domu przy kolacji, nieświadoma, że jej zięć jest przestępcą. Po napadzie Lucyna trafiła na kilka dni do więzienia, oskarżona o współudział. Podczas napadu na przychodnię ranny został pediatra Jacek Kulesza. Jego partnerka Dorota Stadnicka, długo była zła na Lucynę. Pielęgniarka zrezygnowała wtedy z pracy. Gdy Jacek doszedł do siebie, a Lucyna została oczyszczona z zarzutów, Dorota zaproponowała jej powrót do pracy. Lucyna się zgodziła.

Lucyna pracowała w przychodni aż do momentu jej przejęcia w 2012 roku przez sieć przychodni "Per-Med". Nie wiadomo co się z nią teraz dzieje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki