Fandom

M jak miłość Wiki

Lucyna Banasik

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Lucyna Banasik
Lucyna Banasik.png
Płeć Kobieta
Rodzina Nieznana Córka
Jarosław (zięć)
Zawód Pielęgniarka
Poza sceną
Pierwszy odcinek Odcinek: 32
Ostatni odcinek Odcinek: 888
Aktor Maria Maj

Lucyna Banasik to postać fikcyjna, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Lucyna była pielęgniarką w szpitalu w Gródku, a później recepcjonistką w przychodni Maria-Med.

FabułaEdytuj

Lucyna wraz z Marią Zduńską pracowały w szpitalu w Gródku. W 2004 roku Maria, która pracowała już w przychodni Janusza Kotowicza, zaproponowała Lucynie pracę w tym miejscu na stanowisku recepcjonistki. Lucyna, która zbierała pieniądze na remont mieszkania, zgodziła się.

W 2007 roku Laborantka Celina, która miała kłopoty finansowe, zaczęła podrabiać recepty. Próbowała wrobić w to Lucynę. Prawda jednak szybko wyszła na jaw, a Celina dostała wyrok w zawieszeniu. Dziewczyna przeprosiła Lucynę za to co zrobiła, a pielęgniarka jej wybaczyła. 

W 2010 roku w Gródku miały miejsce serie napadów na domy. Wkrótce bandyci napadli na przychodnię. Jednym z nich okazał się Jarosław, zięć Lucyny. Tuż przed napadem, Michał Łagoda zostawił w przychodni sporą sumę pieniędzy. Lucyna powiedziała o tych pieniądzach w domu przy kolacji, nieświadoma, że jej zięć jest przestępcą. Po napadzie Lucyna trafiła na kilka dni do więzienia, oskarżona o współudział. Podczas napadu na przychodnię ranny został pediatra Jacek Kulesza. Jego partnerka Dorota Stadnicka, długo była zła na Lucynę. Pielęgniarka zrezygnowała wtedy z pracy. Gdy Jacek doszedł do siebie, a Lucyna została oczyszczona z zarzutów, Dorota zaproponowała jej powrót do pracy. Lucyna się zgodziła.

Lucyna pracowała w przychodni aż do momentu jej przejęcia w 2012 roku przez sieć przychodni "Per-Med". Nie wiadomo co się z nią teraz dzieje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki