Fandom

M jak miłość Wiki

Laura Liberadzka

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Laura Liberadzka
Laura.png
Płeć kobieta
Urodziny 1964 (51 lat)
Rodzina Joanna Zduńska (córka)
Wacław Liberadzki (mąż)
Paweł Zduński (były zięć)
Zawód kelnerka
Poza sceną
Pierwszy odcinek Odcinek 867
Ostatni odcinek Odcinek 953
Aktor Beata Rybotycka

Laura Liberadzka to fikcyjna postać serialu M jak miłość.

BiografiaEdytuj

Laura urodziła się w 1964 roku. Wyszła za mąż za Wacława Liberadzkiego, z którym miała córkę Joannę. Nie miała dobrych relacji z córką. Joanna była bardziej związana z ojcem. Po śmierci męża, Laura zaczęła mieć kłopoty finansowe. Wpadła w nałóg hazardu. Przegrywała w kasynie duże pieniądze. Nadal była w złych relacjach z córką, ale utrzymywała z nią kontakt. Jej przyjacielem był Jan Kozłowski. Był on kiedyś w związku z jej córką, znacznie młodszą od niego. Gdy Joanna i Jan się rozstali, Laura postanowiła zrobić wszystko aby do siebie wrócili z racji tego, że miała kłopoty finansowe i co miesiąc brała od Kozłowskiego pieniądze, które przegrywała w kasynie. Joanna nie była świadoma tego, że jej matka jest uzależniona od hazardu.

Gdy Laura dowiedziała się, że jej córka zamierza wyjść za mąż za Pawła Zduńskiego, postanowiła do tego nie dopuścić. Wyznała Joannie, że Jan od dłuższego czasu daje jej pieniądze, a mieszkanie, które jej dała, tak naprawdę należy właśnie do Kozłowskiego. Joanna spotkała się za Janem i stanowczo powiedziała mu, że już nigdy nie będą razem. Następnie wzięła ślub z Pawłem. Jan od razu wstrzymał pomoc finansową dla Laury, ale wznowił ją gdy ta obiecała mu, że wkrótce pozbędzie się Pawła.

Laura przez długi straciła dach nad głową. Tuż po ślubie córki, wprowadziła się do niej i zięcia. Próbowala skłócić młodych ze sobą. Okłamała Pawła, że ojciec Joanny wcale nie zmarł, tylko odsiaduje w więzieniu długi wyrok. Jakiś czas póżniej Joanna dowiedziała się o kłopotach matki z hazardem. Postanowiła wraz z Pawłem jej pomóc. Po pewnym czasie Laura zrozumiała, że Paweł jest dobrym człowiekiem dla jej córki i zaczęła go lubić. Niestety było już za póżno. Związek Zduńskich zaczął przechodzić kryzys. Laura wraz z matką Pawła, Marią Rogowską, próbowała ratować ich małżeństwo. Przestały jej się także podobać działania Jana. Niestety, po kolejnej kłóni z Pawłem, Joanna zdradziła go z Janem i przeprowadziła się do Kozłowskiego, a następnie złożyła pozew o rozwód.

Laura stanęła po stronie Pawła. Sąd orzekł rozwód z wyłącznej winy Joanny. W sądzie nieoczekiwanie Joannę pogrążył Jan, który chciał się w ten sposób zemścić za ich pierwsze rozstanie. 

Laura bez pomocy Jana znowu zaczęła mieć kłopoty. Poszła do kasyna i nieoczekiwanie wygrała dużą sumę pieniędzy. Pieniądze te oddała Pawlowi chcąc mu wynagrodzić przykrości, które spotkały go ze strony jej córki. Tego samego dnia Laura dostała ataku serca i trafiła do szpitala. Gdy odwiedziła ją Joanna, Laura uświadomiła córce, że jej małżeństwo rozpadło się z jej winy. Pod wpływem słów matki, Joanna przeprosiła Pawła i zrzekła się praw do jego mieszkania.

Liberadzka nadal miała kłopoty finansowe. Były zięć i jego przyjaciel Jan Zawadzki zatrudnili ją w Bistro za Rogiem na stanowisku kelnerki. Laura pracowała tam przez pewien czas. Obecnie nie wiadomo co się z nią dzieje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki