Fandom

M jak miłość Wiki

Krystyna Filarska-Marszałek

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Krystyna Marszałek
Krystyna.jpg
Płeć Kobieta
Urodziny 1956
Rodzina Kinga Zduńska (córka)
Magdalena Zduńska (wnuczka)
Mikołaj Zduński (wnuk)
Wojciech Marszałek (mąż)
Zbigniew Filarski (były mąż)
Zawód Gospodyni domowa
Poza sceną
Aktor Hanna Mikuć

Krystyna Marszałek, to fikcyjna postać, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Krystyna jest matką Kingi oraz była żoną Zbigniewa Obecnie jest żoną Wojciecha Marszałka. Przez wiele lat nie pracowała zawodowo, tylko zajmowała się domem.

PrzeszłośćEdytuj

Przed laty, jej rodzice dali zięciowi pieniądze na założenie firmy produkującej okna.

FabułaEdytuj

Filarscy mieszkali w dużym domu jednorodzinnym w Gródku. Nie akceptowali związku Kingi z Piotrem Zduńskim, jej kolegą z klasy, pochodzącym z biednej rodziny. Próbowali rozdzielić córkę z Piotrem, posyłając ją do szkoły prowadzonej przez zakonnice. Po wypadku samochodowym Zbigniewa i Kingi, w wyniku, którego dziewczyna straciła wzrok, Filarscy zrozumieli, że Piotrek naprawdę kocha ich córkę. Filarscy oraz Piotrek wspierali Kingę w walce o wzrok. W końcu dziewczyna, dzięki operacji, odzyskała wzrok. 

Krytyna zaakceptowała Piotrka jako chłopaka swojej córki. Zbigniew nadal jednak nie potrafił pogodzić się z tym, że Kinga spotyka się z chłopakiem z biednej rodziny. Pewnego dnia Piotrek i Kinga potajemnie wzięli ślub. Filarscy, a także rodzice Piotrka nie byli z tego zadowoleni. Uznali, że młode małżeństwo zamieszka w domu Filarskich. Zbigniew otwarcie zaczął okazywać Piotrkowi niechęć. Krystyna, która traktowała Piotrka jak syna, próbowała załagodzić sytuację, ale bezskutecznie. W końcu Piotrek i Kinga, mając już dość zachowania Zbigniewa, postanowili wyprowadzić się od Filarskich i zamieszkali w małym mieszkaniu.

Krystyna zaprzyjażniła się z matką Piotrka, Marią Zduńską. W tym samym czasie Zbigniew zaprzyjażnił się z Krzysztofem Zduńskim, który został jego pracownikiem. Wkrótce między mężczyznami doszło do kłótni o pieniądze, po której Krzysztof odszedł z pracy. Niedługo póżniej Zbigniew miał wypadek. Wypadł z okna i trafił do szpitala. Firmę powierzył żonie, jednak Krystyna nie dawała sobie rady z jej prowadzeniem. Poprosiła Krzysztofa o powrót do pracy, a ten po wielu błaganiach Filarskiej się zgodził. Po wyjściu ze szpitala, Zbigniew pogodził się z Krzysztofem i zaproponował aby został jego wspólnikiem.

Wkrótce między Krzysztofem, a Zbigniewem znowu doszło do nieporozumienia. Krzyszto znowu odszedł z pracy. Zbigniew zaczął wyładowywać gniew na żonie. Krystyna mając już dość zachowania męża, postanowił odejść od niego. Zamieszkała z Marią. Zbigniew niepokoił żonę i nie chciał dać jej rozwodu. W końcu pozwolił jej odejść. Filarsy się rozwiedli, sprzedali swój dom i podzielili się na pół pieniędzmi. Sąd przyznał Krystynie także połowę udziałów w firmie Zbigniewa, które ta zdecydowała się sprzedać byłemu mężowi. Filarska chciała zamieszkać w jednym bloku z córką i zięciem, aby móc im pomagać. Ci jednak tego nie chcieli i zamieszkali w domu jednorodzinnym na ulicy Deszczowej. 

Pewnego dnia Krystyna poznała Wojciech Marszałek, ojca Magdy, przyjaciółki swojej córki. Zaczęła się znim spotykać, a także planować z nim wspólne życie. Pewnego dnia Filarska poszła na spotkanie klasowe, na którym spotkała marynarza Juliusza, swoją pierwszą miłość. Odeszła od Marszałka i związała się z Juliuszem. Po pewnym czasie wróciła jednak do Wojciecha. W końcu para wzięła ślub. Marszałkowie zamieszkali w domu Wojciecha w Milanówku. 

Spokojne życie Marszałków zostało zakłócone przez dziwną zmianę zachowania Wojciecha. Krystyna zaczęła myśleć, że jej mąż znowu zaczął pić. Zbliżyła się do swojego pierwszego męża, Zbigniewa, który postanowił odzyskać serce byłej żony. Krystyna chciała odejść od męża, gdy ten podniósł na nią rękę. Wkrótce okazało się, że Wojciech wcale nie pije alkoholu, a jego agresywne zachowanie miało związek z jego chorobą. Okazało się, że Marszałek ma guza mózgu. Krystyna postanowiła wrócić do męża i wspierać męża, który po operacji wrócił do zdrowia.

Obecnie Krystyna nadal jest z Marszałkiem i nadal pomaga córce i zięciowi w opiece nad wnukami. Jej były mąż, Zbigniew, wciąż bezskutecznie próbuje odzyskać jej miłość. Wierzy, że kiedyś mu się to uda.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki