Fandom

M jak miłość Wiki

Katarzyna Mularczyk

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij
Katarzyna Mularczyk
Kaś.png
Płeć Kobieta
Urodziny 23 września 1992
Śmierć 6 stycznia 2015 r. (22 lata)
Rodzina Szymon Chodakowski (syn)
Marcin Chodakowski (narzeczony)
Zawód Kelnerka

Sekretarka

Poza sceną
Ostatni odcinek Odcinek 1125
Aktor Agnieszka Sienkiewicz

Katarzyna Mularczyk to fikcyjna postać, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Prowadziła z wujkiem interes. Pewnego dnia nie przeżył ataku bandytów a Kasia była zmuszona się ukrywać. Przez kilka miesięcy ukrywała się przed bandytami w Grabinie. Kasia była matką Szymona, narzeczoną jego ojca Marcina Chodakowskiego, a także znajomą Marty.

Osobowość Edytuj

Kasia jest niezwykle przyjazną i pozytywną postacią. Łatwo zdobywa sympatię i zaufanie innych ludzi. Jej wadą może być fakt, że nie potrafiła pozostać wierna Robertowi, z którym się zaręczyła.

Fabuła Edytuj

Za sprawą Marty, Kasia znalazła się w Grabinie, gdzie miała ukryć się przed bandytami. Szybko podbiła serca Mostowiaków, a Barbara i Lucjan traktowali ją jak członka rodziny.

W Grabinie Kasia związała się z młodym policjantem - Robertem. Oboje zaręczyli się, ale ich związek rozpadł się, gdy chłopak przyłapał narzeczoną w ramionach Marcina Chodakowskiego.

Po tym incydencie wyprowadza się do Warszawy, gdzie zamieszkuje z Marcinem i jego kolegą. Zatrudnia się w firmie ojca Marcina. Po wielu miesiącach starań Kasia została dziewczyną Marcina, a wkrótce jego narzeczoną, zaszła z nim w ciążę. Gdy Kasia samotnie wybrała się na działkę do Grabiny, którą kupił Marcin, straciła przytomność, kiedy znalazła się w szpitalu w wyniku cesarskiego cięcia urodziła syna Szymka, później Kasia dostała krwotoku, którego lekarze nie mogli zatamować i ku rozpaczy Marcina dziewczyna zmarła. Osierociła syna Szymka. Jednak dotrzymała słowa i nauczyła kochać Marcina niestety szczęście nie było im pisane zawsze były zawirowania. Niestety nie spełniło się jej marzenie nie została żoną Marcina i nigdy nie zobaczy swojego syna Szymka. Kasia zawsze będzie w naszej pamięci a Marcin zawsze będzie ją kochał.

Filmy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki