FANDOM

Katarzyna Mularczyk
Kaś.png
Płeć Kobieta
Urodziny 1984
Śmierć 6 stycznia 2015 r.
Rodzina Szymon Chodakowski (syn)
Marcin Chodakowski (narzeczony)
Zawód Kelnerka

Sekretarka

Poza sceną
Ostatni odcinek Odcinek 1125
Aktor Agnieszka Sienkiewicz

Katarzyna Mularczyk to fikcyjna postać, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Prowadziła z wujkiem interes. Pewnego dnia nie przeżył ataku bandytów a Kasia była zmuszona się ukrywać. Przez kilka miesięcy ukrywała się przed bandytami w Grabinie. Kasia była matką Szymona, narzeczoną jego ojca Marcina Chodakowskiego, a także znajomą Marty.

Osobowość Edytuj

Kasia jest niezwykle przyjazną i pozytywną postacią. Łatwo zdobywa sympatię i zaufanie innych ludzi. Jej wadą może być fakt, że nie potrafiła pozostać wierna Robertowi, z którym się zaręczyła.

Fabuła Edytuj

Za sprawą Marty, Kasia znalazła się w Grabinie, gdzie miała ukryć się przed bandytami. Szybko podbiła serca Mostowiaków, a Barbara i Lucjan traktowali ją jak członka rodziny.

W Grabinie Kasia związała się z młodym policjantem - Robertem. Oboje zaręczyli się, ale ich związek rozpadł się, gdy chłopak przyłapał narzeczoną w ramionach Marcina Chodakowskiego.

Po tym incydencie wyprowadza się do Warszawy, gdzie zamieszkuje z Marcinem i jego kolegą. Zatrudnia się w firmie ojca Marcina. Po wielu miesiącach starań Kasia została dziewczyną Marcina, a wkrótce jego narzeczoną, zaszła z nim w ciążę. Gdy Kasia samotnie wybrała się na działkę do Grabiny, którą kupił Marcin, straciła przytomność, kiedy znalazła się w szpitalu w wyniku cesarskiego cięcia urodziła syna Szymka, później Kasia dostała krwotoku, którego lekarze nie mogli zatamować i ku rozpaczy Marcina dziewczyna zmarła. Osierociła syna Szymka. Jednak dotrzymała słowa i nauczyła kochać Marcina niestety szczęście nie było im pisane zawsze były zawirowania. Niestety nie spełniło się jej marzenie nie została żoną Marcina i nigdy nie zobaczy swojego syna Szymka. Kasia zawsze będzie w naszej pamięci a Marcin zawsze będzie ją kochał.

Filmy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki