Fandom

M jak miłość Wiki

Katarzyna Kociołek

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Katarzyna Kociołek
KasiaK.png
Płeć Kobieta
Urodziny 1978
Rodzina Wójcikowa (matka)
Sebastian Kociołek (mąż)
Poza sceną
Aktor Ewelina Serafin

Katarzyna Kociołek, z domu Wójcik to postać fikcyjna, bohaterka serialu M jak miłość.

Fabuła Edytuj

Kasia była pierwszą dziewczyną Marka Mostowiaka. Czekała przez półtora roku na jego powrót z Niemiec. Mostowiak po powrocie zostawił ją dla Hanki Mostowiak. Kasia postanowiła się zemścić. Dziewczyna pracowała wówczas w pubie w Lipnicy i bezskutecznie starała się o pracę w przetwórni. Zdenerwowała się jeszcze bardziej gdy dowiedziała się, że pracę w przetwórni dostała kobieta, która odbiła jej chłopaka. 

Pewnego wieczoru, Kasia upiła Marka i położyła się z nim do łóżka. Następnego dnia Marek nic nie pamiętał z poprzedniego wieczoru, więc Kasia okłamała go mówiąc mu, że między nimi do czegoś doszło. W dniu ślubu Marka i Hanki, zazdrosna Kasia przyszła do Mostowiaków na wesele i powiedziała, że jest z Markiem w ciąży. Wiadomość ta zniszczyła uroczystość, ale szybko okazała się nieprawdziwa. Wójcikówna nadal kochała Marka i nie mogła pogodzić się z tym, że ten jest teraz z inną kobietą. Wkrótce poznała Sebastiana Kociołka. Zakochała się w nim i wyszła za niego za mąż.

Po kilku miesiącach, Kasia znalazła pracę w nowym pubie, który otworzył Marek i jego sąsiad Stefan. Po sprzedaniu pubu, znalazła pracę jako woźna w miejscowej szkole. Wtedy zdradziła Sebastiana z Arkadiuszem Nowackim, nowym dyrektorem szkoły. Sebastian wybaczył żonie zdradę, po tym jak ta próbowała popełnić samobójstwo. Kasia zrezygnowała z pracy w szkole i zatrudniła się jako kelnerka w pubie w Gródku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki