FANDOM

Katarzyna Kociołek
KasiaK.png
Płeć Kobieta
Urodziny 1978
Rodzina Wójcikowa (matka)
Sebastian Kociołek (mąż)
Poza sceną
Aktor Ewelina Serafin

Katarzyna Kociołek, z domu Wójcik to postać fikcyjna, bohaterka serialu M jak miłość.

Fabuła Edytuj

Kasia była pierwszą dziewczyną Marka Mostowiaka. Czekała przez półtora roku na jego powrót z Niemiec. Mostowiak po powrocie zostawił ją dla Hanki Mostowiak. Kasia postanowiła się zemścić. Dziewczyna pracowała wówczas w pubie w Lipnicy i bezskutecznie starała się o pracę w przetwórni. Zdenerwowała się jeszcze bardziej gdy dowiedziała się, że pracę w przetwórni dostała kobieta, która odbiła jej chłopaka. 

Pewnego wieczoru, Kasia upiła Marka i położyła się z nim do łóżka. Następnego dnia Marek nic nie pamiętał z poprzedniego wieczoru, więc Kasia okłamała go mówiąc mu, że między nimi do czegoś doszło. W dniu ślubu Marka i Hanki, zazdrosna Kasia przyszła do Mostowiaków na wesele i powiedziała, że jest z Markiem w ciąży. Wiadomość ta zniszczyła uroczystość, ale szybko okazała się nieprawdziwa. Wójcikówna nadal kochała Marka i nie mogła pogodzić się z tym, że ten jest teraz z inną kobietą. Wkrótce poznała Sebastiana Kociołka. Zakochała się w nim i wyszła za niego za mąż.

Po kilku miesiącach, Kasia znalazła pracę w nowym pubie, który otworzył Marek i jego sąsiad Stefan. Po sprzedaniu pubu, znalazła pracę jako woźna w miejscowej szkole. Wtedy zdradziła Sebastiana z Arkadiuszem Nowackim, nowym dyrektorem szkoły. Sebastian wybaczył żonie zdradę, po tym jak ta próbowała popełnić samobójstwo. Kasia zrezygnowała z pracy w szkole i zatrudniła się jako kelnerka w pubie w Gródku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki