Fandom

M jak miłość Wiki

Karolina Osiecka

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Karolina Osiecka
Płeć Kobieta
Śmierć 2013 r.
Rodzina Wiktor Żak (ojciec)
Marcel (chłopak)
Zawód Studentka
Poza sceną
Ostatni odcinek Odcinek 1029
Aktor Aleksandra Kusio

Karolina Osiecka - to fikcyjna postać, bohaterka serialu M jak miłość.

BiografiaEdytuj

Karolina nie miała w dzieciństwie dobrego kontaktu ze swoim ojcem, Wiktorem Żakiem. Nie nosiła nawet jego nazwiska. Będąc już dorosłą kobietą, odzyskała kontakt z Wiktorem. Przyleciała z Francji, aby bliżej poznać ojca.

Karolina poznała nową znajomą ojca, Martę Wojciechowską. Szybko zaprzyjaźniła się z synem kobiety, Łukaszem oraz jego koleżanką Alą Kozłowską. Po pewnym czasie Łukasz, Karolina, Ala i dziewczyna Łukasza, Zuza, zamieszkali razem w jednym mieszkaniu. Łukasz flirtował z Karoliną, aby wzbudzić zazdrość u swojej dziewczyny. Po pewnym czasie Karolina wróciła do Francji, do swojego chłopaka, Marcela.

Karolina po pewnym czasie ponownie przyleciała do Polski. Spotkała się z Łukaszem, który zaprosił ją na przejażdżkę motocyklową. Po drodze zdarzył się wypadek, w wyniku którego Karolina zmarła. Wiktor zgodził się oddać organy córki do przeszczepu. Serce dziewczyny otrzymała Magdalena Marszałek. Chłopak Karoliny, Marcel, nie przyjechał na jej pogrzeb, gdyż chciał ją zapamiętać taką jaką była.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki