FANDOM

Joanna Zduńska
Joanna Zduńska
Płeć Kobieta
Rodzina Laura Liberadzka (matka)
Paweł Zduński (ex-mąż)

Wacław Liberadzki(ojciec)

Zawód Weterynarz
Poza sceną
Aktor Agnieszka Więdłocha

Joanna Zduńska, z domu Liberadzka - postać fikcyjna, bohaterka serialu M jak miłość.

Fabuła Edytuj

Joanna w młodym wieku straciła ojca, na którego zawsze mogła polegać. Jej matka, Laura Liberadzka, była nałogową hazardzistką. Joanna była z zawodu weterynarzem. Spotykała się z Janem Kozłowskim, dużo starszym od siebie mężczyzną, który był przyjacielem jej matki. Gdy Joanna odkryła, że jej ukochany jest żonaty, odeszła od niego. Przeprowadziła się do Warszawy. Nie miała dobrych relacji z matką mimo, że ta kupiła jej mieszkanie i spłacała za niego raty. 

Pewnego dnia na lodowisku, Joanna poznała Pawła Zduńskiego. Szybko się w nim zakochała. Dziewczynę znowu zaczął nachodzić Jan, który oświadczył jej, że się rozwiódł. Liberadzka odrzuciła zaloty byłego chłopaka i wyszła za mąż za Pawła. W dniu śluby matka Joanna, Laura, wyznała córce, że mieszkanie kupiła jej za pieniądze Jana. Namawiała też ją aby wróciła do Kozłowskiego. Joanna zamieszkała w mieszkaniu Zduńskiego. Wkrótce z Pawłem i Joanną zamieszkała Laura, która straciła dach nad głową. Kobieta, której pomagał finansowo Jan, miała doprowadzić do rozpadu małżeństwa jej córki i Zduńskiego. Po pewnym czasie Laura przekonała się do zięcia i nie spełniła oczekiwań przyjaciela. 

Wkrótce Jan, aby zbliżyć się do Joanny, zaproponował jej pracę u siebie. Ambitna dziewczyna się zgodziła. Wkrótce w małżeństwie Zduńskich zapanował kryzys. Joanna spędziła walentynki w towarzystwie dawnego ukochanego. Wkrótce wdała się z Kozłowskim w romans i postanowił rozwieść się z Pawłem. Chciała aby rozwód został orzeczony z winy męża. Laura w tej sytuacji stanęła po stronie zięcia. Rozwód został orzeczony z wyłącznej winy Joanny. Stało się tak dlatego, że podczas rozprawy Jan przyznał się do romansu z kobietą. Joanna domagała się jednak połowy wartości mieszkania męża. Tymczasem Jan pokazał swoje prawdziwe oblicze. Przyznał się ukochanej, że doprowadził do rozpadu jej małżeństwa tylko po to aby się na niej odegrać za swoje złamane serce. Wyrzucił dziewczynę z domu i zwolnił ją z pracy. Dziewczyna po rozmowie z matką, postanowił nie odbierać Pawłowi jego mieszkania. Joanna i Paweł rozstali się w przyjaznej atmosferze. 

Kilka miesięcy po rozstaniu Joanna wysłała do Pawła maila z propozycją spotkania. Chłopak odmówił.

Filmy Edytuj