FANDOM

Joanna Chodakowska
Joa.png
Płeć kobieta
Urodziny 1987
Rodzina Dorota Tarnowska (matka; nie żyje)
Adam Tarnowski (ojciec)

Tomasz Chodakowski (mąż)

Zawód opiekunka
Poza sceną
Aktor Barbara Kurdej-Szatan

Joanna Chodakowska

to fikcyjna postać serialu M jak miłość

BiografiaEdytuj

Joanna to córka Doroty. Pracowała jako opiekunka Wojtusia, którą Michał i Małgosia zatrudnili podczas ich pobytu w USA. Obecnie Joasia także jest opiekunką Wojtusia, tylko pracuje w Polsce dla Tomka.

FabułaEdytuj

Joanna Tarnowska wychowywała się bez ojca, dlatego była silnie związana z matką, Dorotą. Pracowała w kasynie Olafa Lisickiego. Gdy u jej matki lekarze zdiagnozowali raka, Joanna ukradła pieniądze szefa i przeznaczyła je na leczenie matki, dzięki zemu Dorota wygrała walkę z chorobą. Jakiś czas później Tarnowska wyjechała do Stanów Zjednoczonych, gdzie została zatrudniona przez Małgorzatę Chodakowską i jej kochanka, a zarazem byłego męża, Michała Łagodę, jako opiekuna Wojtusia, syna Małgorzaty i Tomasza Chodakowskich. Joanna bardzo przywiązała się do Wojtusia. Zauważyła, że jejgo matka dostała się pod zły wpływ bardzo niebezpiecznej sekty. 

Tuż przed ślubem, Małgorzata i Michał mieli wypadek samochodowy. Łagoda zmarł w szpitalu. Joanna dowiedziała się, że mężczyzna przepisać na Wojtusia niemal cały swój majątek. Odkryła też, że przywódca sekty, George Levy, oraz Małgorzata, będąca pod jego wpływem, chcą porwać Wojtusia, aby zarządzać jego majątkiem. Tarnowska nie tracąc czasu przywiozła chłopca do Polski.

FilmyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki