Fandom

M jak miłość Wiki

Janusz Kotowicz

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Janusz Kotowicz
Janusz Kotowicz.png
Płeć Mężczyzna
Zawód Lekarz
Poza sceną
Aktor Marek Kalita

Janusz Kotowicz to postać fikcyjna, bohater serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Janusz Kotowicz był lekarzem i dobrym znajomym Marii Zduńkiej. Założył w piwnicy swojego domu przychodnię Maria-Med i chciał aby Maria została jego wspólniczką. Ta ostatecznie została tylko jego pracownicą. Janusz spotykał się ze znacznie młodszą od siebie Zuzanną, ale nic z tego nie wyszło. Później przygarnął do siebie Ewę Nowicką i jej córkę Olę. Dał jej także pracę w przychodni na etacie sprzątaczki, a później recepcjonistki. Między kobietę, a mężczyzną narodziło się uczucie. Nie doszło jednak do ślubu, gdyż w życiu Ewy pojawił się ojciec jej dziecka, Leszek Skalski.

Po wyprowadzce Ewy i jej ślubie z Leszkiem, Kotowicz zatrudnił w swojej przychodni na stanowisku recepcjonistki, Janinę Nowicką, matkę Ewy, która miała kłopoty finansowe. Po rozwodzie Ewy i Leszka, Janusz ponownie pojawił się w życiu Ewy. Wyjechał na pewien czas wraz z nią i jej córką do Londynu. Niestety nie wrócili do siebie. Ewa wróciła do Polski, a Janusz został w Londynie. Jakiś czas później sprzedał przychodnię Michałowi Łagodzie, bratu Marii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki