Fandom

M jak miłość Wiki

Jacek Milecki

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Jacek Milecki
Jacek Milecki.jpg
Płeć Mężczyzna
Rodzina Magdalena Rudnik (siostra)
Jan Rudnik (siostrzeniec)
Marta Wojciechowska (była żona)
Zawód Adwokat
Poza sceną
Pierwszy odcinek Odcinek 1 (2000)
Ostatni odcinek Odcinek 397 (2006)
Aktor Robert Gonera

Jacek Milecki - postać fikcyjna, bohater serialu M jak miłość.

Popis PostaciEdytuj

Jacek jest pierwszym mężem sędzi Marty Mostowiak. Z zawodu jest adwokatem.

BiografiaEdytuj

Jacek pracował w tym samym sądzie w Warszawie co Marta. Wkrótce zostali parą, a Jacek nawiązał dobry kontakt z synem ukochanej, Łukaszem. Milecki nie przyznał się Marcie, że jest hazardzistą. Po pewnym czasie drogi Jacka i Marty się rozeszły, a Marta zaczęła spotykać się z ojcem swojego dziecka, Norbertem Wojciechowskim, który wrócił po kilku latach nieobecności do Polski. Wkrótce Marta rozstała się z Norbertem i ponownie związała się z Jackiem. Para wzięła ślub. Wkrótce Jacek zaczął zdradzać Martę ze swoją znajomą, Iwoną Majer. Następnie popadł w długi i wyjechał za granicę. Marta postanowiła odejść od męża. Gdy ten wrócił do kraju, złożyła pozew o rozwód. Marta i Jacek rozstali się w przyjaznej atmosferze.

Jacek pomagał swojej starszej siostrze Magdzie, która miała kłopoty ze swoim byłym partnerem, Romanem Lasotą. Następnie zaproponował Łukaszowi oraz Maćkowi, synowi Rafała Lubomskiego, byłemu kochankowi byłej żony, wyjazd na kolonię na Mazury. Podczas wyjazdu doszło do groźnego wypadku. Maciek uderzył się w głowę i zapadł w śpiączkę. O spowodowanie wypadku został oskarżony Jacek, mimo, że wypadek wydarzył się z winy Łukasza. Na szczęście Maciek wybudził się ze śpiączki i wrócił do zdrowia, dzięki czemu jego ojciec Rafał, nie wniósł przeciwko Jackowi oskarżenia.

Wkrótce Jacek wyjechał z Warszawy i nie wiadomo, gdzie teraz przebywa. Tuż przed wyjazdem oszukał kilku klientów firmy, w której pracował.

W 2012 roku Marta w rozmowie z siostrą przyznała, że kochała Jacka i do dzisiaj ma jego zdjęcia w swoim albumie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki