Fandom

M jak miłość Wiki

Grażyna Łagoda

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Grażyna Łagoda
Grażyna Łagoda.png
Płeć Kobieta
Urodziny 1978 r.
Rodzina Michał Łagoda (były mąż; nie żyje)
Poza sceną
Aktor Bożena Stachura

Grażyna Łagoda, z domu Raczyńska, to postać fikcyjna, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Grażyna była koleżanką z klasy Marka Mostowiaka i Katarzyny Wójcik. Mostowiak już w czasach szkolnych był w niej zakochany.

Fabuła Edytuj

Grażyna spotkała się z nim po latach na spotkaniu klasowym, które gdyż wcześniej zapowiedziała, że na spotkanie nie będzie mogła przyjść. Zamieszkała w Grabinie i próbowała zbliżyć się do Marka, gdyż jej uczucia do niego przez lata nie wygasły. Marek jednak nie uległ pokusie i nie zdradził żony.

Grażyna po stracie pracy na wysokim stanowisku, dostała pracę w przetwórni w Grabinie. Wdała się wówczas w romans z Peterem Schmittem, jej ówczesnym właścicielem. Gdy Raczyńska odkryła intrygi kochanka, wyjechała z Grabiny i kazała trzymać się Peterowi z daleka od Mostowiaków.

Pewnego dnia Grażyna poznała Michała Łagodę, który od razu się w niej zakochał. Mężczyzna rozstał się dla niej ze swoją partnerką, Dorotą Stadnicką. Po pewnym czasie Michał i Grażyna pobrali się. Raczyńska jednak nie kochała mężczyzny, a wyszła za niego tylko po to aby zapewnić sobie dostatnie życie. Wkrótce wdała się w romans z Markiem. Pewnego dnia jadąc nocą samochodem, potrąciła pieszego i nie udzieliła mu pomocy. Trafiła za to do więzienia. Wtedy przyznała się Michałowi do romansu z Markiem i do tego, że nigdy go nie kochała. Michał postanowił mimo wszystko wspierać żonę, którą nadal, mimo wszystko bardzo kochał. Dzięki Michałowi, Grażyna wyszła z więzienia.

Wkrótce w życiu kobiety pojawiła się Ewelina Walczak, koleżanka z więzienia. Porwała ona Grażynę, ale szybko udało się ją uwolnić, a Ewelina trafiła do więzienia. Wtedy Grażyna i Michał postanowili ratować swoje małżeństwo. Ich spokój zaburzyło ponowne pojawieniu się w życiu kobiety Eweliny, której znajomy wyłudził od Grażyny pieniądze. Po śmierci Hanki, Grażyna, w tajemnicy przed mężem, postanowiła zbliżyć się do Marka. Mostowiak jednak odrzucił jej zaloty. Tymczasem Grażyna zrozumiała, że nie chce być żoną mężczyzny, którego nie kocha. Postanowiła odejść od męża. Próbowała dostać rozwód z jego winy, ale jej się nie udało. Jedyne korzyści majątkowe, które osiągnęła z rozwodu z Łagodą, to udziały w Maria-Medzie. Grażyna wyjechała z miasta i jej dalsze losy pozostają nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki