FANDOM

Dom Mostowiaków
Grabina.png
Lokalizacja Grabina
Mieszkańcy Barbara Mostowiak, Lucjan Mostowiak, Marek Mostowiak, Mateusz Mostowiak

Dom Mostowiaków - znajduje się w Grabinie. Został zbudowany przez Marię i Teodora Mostowiaków, rodziców Lucjana. Znajduje się przy ulicy Kwiatowej 12.

Mieszkańcy Edytuj

Obecni Edytuj

Obecnie w domu mieszkają Barbara i Lucjan Mostowiakowie, ich syn Marek Mostowiak oraz wnuk Mateusz Mostowiak również Ewa Mostowiak, żona Marka i jej syn Antek Szefler.

Przez pewien czas będzie tu także mieszkała Anna Gruszyńska, przyrodnia siostra nieżyjącej żony Marka, która po wypadku wymaga opieki.

Dawni Edytuj

W domu przez długie lata (od 2000 roku, aż do swojej śmierci w 2011 roku) mieszkała Hanna Mostowiak, zmarła żona Marka. Na początku akcji serialu mieszkała tu również Małgorzata Mostowiak, najmłodsze dziecko Barbary i Lucjana. Przed rozpoczęciem akcji serialu mieszkały tu również dwie pozostałe córki Mostowiaków, Maria oraz Marta.

W latach 2004-2005 w domu Mostowiaków mieszkała Wanda Kalicka, ciotka Hanki, a w latach 2011-2012 Katarzyna Mularczyk.

Ciekawostki Edytuj

  • W 2013 roku okazało się, że dom Mostowiaków prawnie nie należy do Lucjana Mostowiaka, tylko do jego żony Barbary. W znalezionym po latach testamencie matki Lucjana, Marii Mostowiak, było napisane, że cały jej majątek dziedziczy jej synowa.
  • W 2011 roku dom otrzymał nowy dach z czerwonymi dachówkami.
  • W 2015 dom został spalony ale szybko odremontowany
  • Widzowie numer domu oraz nazwę ulicy przy której stoi poznają dopiero w 1037 odcinku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki