Fandom

M jak miłość Wiki

Cecylia Kwaśniak

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Cecylia Kwaśniak
Cecylia Kwaśniak.png
Płeć Kobieta
Urodziny 1969
Rodzina Stanisław Sieńczyłło (mąż)
Przydomek Kwaśniakowa
Zawód Sprzedawczyni
Poza sceną
Aktor Violetta Arlak

Cecylia Kwaśniak, nazywana zwykle Kwaśniakową, to fikcyjna postać, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Cecylia była przez długie lata sprzedawczynią w sklepie spożywczym w Grabinie.

Osobowość Edytuj

Cała Grabina doskonale zdaje sobie sprawę, że ulubionym zajęciem Kwaśniakowej jest plotkowanie. Pracując w sklepie lubi wywiadywać się od ludzi różnych informacji na temat innych mieszkańców, a także przekazywać je dalej, często zmieniając ich treść.

Fabuła Edytuj

Kwaśniakowa przez wiele lat prowadziła sklep spożywczy w Grabinie. Gdy Marek odkrył intrygę swojej żony, Hanki i wyrzucił ją z domu, Kwaśniakowa była jedną z osób, które rozprzestrzeniały plotki o tym, że Mostowiak porzucił Walisiakównę gdy dowiedział się, że jest w ciąży.

Kilka lat póżniej Cecylia przeniosła swój sklep do nowego budynku. Wraz z wieloma mieszkańcami Grabiny, w tym Barbarą i Lucjanem, udała się na pielgrzymkę do Watykanu. Po powrocie okazało się, że przez całą drogę powrotną, ku przerażeniu Barbary, "romansowała" z Lucjanem. Przez pewien czas zalecała się staremu Mostowiakowi, narażając się jego żonie. Póżniej rozprzestrzeniała plotki o tym jak adoptowane córki Marka i Hanki, Natalia i Ula, doprowadziły do aresztowania podpalacza.

Następnie sklepowa przekazała policji informację o tym, że pewien dziwny mężczyzna szukał w Grabinie Waldemara Jaroszego. Jakiś czas póżniej powiedziała Barbarze o tym, że ojciec Jarka, kolei Uli i Natalii, bije go. Niedługo potem, zaczęła rozsiewać plotki o miłości, która zaczęła rzekomo łączyć Marka i Kasię Mularczyk. Wyznaczyła im nawet datę ślubu.

W tym samym czasie Kwaśniakowa zaczęła interesować się Jerzym Kolędą, miejscowym sadownikiem. Próbowała go uwieść, że ten nie pozwolił jej się do siebie zbliżyć. W końcu kobieta zrezygnowała z usidlenia samotnego wdowca. W tym samym roku Mateusz i Antek wykorzystali skłonność Kwaśniakowej do plotkowania i powiedzieli jej o rzekomym ślubie Marka i Ewy. Cecylia szybko rozpowiedziała tę dobrą nowinę.

W tym samym roku Kwaśniakowa poznała Stanisława Sieńczyłłę, znajomego Barbary z sanatorium. Szybko narodziło się między nimi uczucie. Kobieta sprzedała swój sklep Markowi, wyszła za mąż za Stanisława i wyjechała z nim na Hel.

Jakiś czas póżniej Kisielowa powiedziała Barbarze, że Kwaśniakowa podczas wizyty w Grabinie, odwiedziła cmentarz, gdzie została okradziona.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Cecylia Kwaśniak

  • Nazwisko

    3 wiadomości
    • ''Kwaśniak'' to jej oficjalne nazwisko, jednak jest powszechnie nazywana ''Kwaśniakową'', wi...
    • Ok. Pytałem jednak, bo nie oglądam serialu i nie wiem, jak to tam wygląda :)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki