Fandom

M jak miłość Wiki

Bogdan Gruszyński

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Bogdan Gruszyński
Bogdan Gruszyński.png
Płeć Mężczyzna
Rodzina Anna Gruszyńska (szwagierka)
Poza sceną
Aktor Wojciech Czerwiński

Bogdan Gruszyński to postać fikcyjna, bohater serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Bogdan jest szwagrem Anny Gruszyńskiej i bratem jej męża, którego ta zabiła, działając w obrotnie koniecznej.

Fabuła Edytuj

Bogdan nie wierzył, że kobieta tylko się broniła przed jego bratem, więc postanowił zniszczyć szwagierce życie. Przystąpił do działania gdy Anna wyszła z więzienia.

Bogdan szybko dowiedział się, że Anna zamieszkała w Warszawie i otworzyła kawiarnię. Zaczął nachodzić kobietę. To od niego Hanna Mostowiak, przyrodnia siostra Anny, dowiedziała się o jej zbrodni z przeszłości. Wkrótce Bogdan zaczął domagać się od Gruszyńskiej pieniędzy w zamian za zniknięcie z jej życia. Hanna, która wiedziała już, że Anna jest jej przyrodnią siostrą, postanowiła jej pomóc. Razem spotkały się z Bogdanem. Anna odmówiła mu zapłaty. Wściekły mężczyzna zaczął straszyć Hankę nożem. Anna dała szwagrowi pieniądze. Nagle do drzwi Anny zapukał jej adorator, Arkadiusz Nowacki. Między nim a Bogdanem doszło do szarpaniny. Gruszyński wyznał Nowackiemu, że jego wybranka jest kryminalistką. Następnie przyjechał do Grabiny i ostrzegł Barbarę przed przyrodnią siostrą jej synowej.

Bogdan na chwilę zniknął z życia Anny, ale wkrótce znowu zaczął ją niepokoić. Gruszyńska, mając go już dość, postanowiła dać mu pieniądze. Udała się na spotkanie z nim do Suwałk. Poprosiła siostrę by przywiozła jej pieniądze. Po otrzymaniu pieniędzy, Bogdan zniknął z życia szwagierki. Niestety w drodze, powrotnej z Suwałk, Annie i Hance przytrafił się wypadek, po którym Mostowiakowa zmarła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki