FANDOM

Bogdan Gruszyński
Bogdan Gruszyński.png
Płeć Mężczyzna
Rodzina Anna Gruszyńska (szwagierka)
Poza sceną
Aktor Wojciech Czerwiński

Bogdan Gruszyński to postać fikcyjna, bohater serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Bogdan jest szwagrem Anny Gruszyńskiej i bratem jej męża, którego ta zabiła, działając w obrotnie koniecznej.

Fabuła Edytuj

Bogdan nie wierzył, że kobieta tylko się broniła przed jego bratem, więc postanowił zniszczyć szwagierce życie. Przystąpił do działania gdy Anna wyszła z więzienia.

Bogdan szybko dowiedział się, że Anna zamieszkała w Warszawie i otworzyła kawiarnię. Zaczął nachodzić kobietę. To od niego Hanna Mostowiak, przyrodnia siostra Anny, dowiedziała się o jej zbrodni z przeszłości. Wkrótce Bogdan zaczął domagać się od Gruszyńskiej pieniędzy w zamian za zniknięcie z jej życia. Hanna, która wiedziała już, że Anna jest jej przyrodnią siostrą, postanowiła jej pomóc. Razem spotkały się z Bogdanem. Anna odmówiła mu zapłaty. Wściekły mężczyzna zaczął straszyć Hankę nożem. Anna dała szwagrowi pieniądze. Nagle do drzwi Anny zapukał jej adorator, Arkadiusz Nowacki. Między nim a Bogdanem doszło do szarpaniny. Gruszyński wyznał Nowackiemu, że jego wybranka jest kryminalistką. Następnie przyjechał do Grabiny i ostrzegł Barbarę przed przyrodnią siostrą jej synowej.

Bogdan na chwilę zniknął z życia Anny, ale wkrótce znowu zaczął ją niepokoić. Gruszyńska, mając go już dość, postanowiła dać mu pieniądze. Udała się na spotkanie z nim do Suwałk. Poprosiła siostrę by przywiozła jej pieniądze. Po otrzymaniu pieniędzy, Bogdan zniknął z życia szwagierki. Niestety w drodze, powrotnej z Suwałk, Annie i Hance przytrafił się wypadek, po którym Mostowiakowa zmarła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki