FANDOM

Arkadiusz Nowacki
Arkadiusz Nowacki.png
Płeć Mężczyzna
Zawód Dyrektor szkoły
Poza sceną
Aktor Michał Lesień

Arkadiusz Nowacki to postać fikcyjna, bohater serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Arkadiusz Nowacki jest dyrektorem szkoły w Lipnicy. Był także dobrym przyjacielem nieżyjącej Hanny Mostowiak oraz przez pewien czas chłopakiem jej przyrodniej siostry, Anny Gruszyńskiej.

Fabuła Edytuj

Arkadiusz został dyrektorem szkoły, po tym jak poprzedni dyrektor Mariusz Żurawski, zrezygnował z tego stanowiska. Nie miał dobrych relacji ze swoją pracownicą, Hanną Mostowiak. Ciągle wchodził z nią w konflikty. Pewnego dnia zatrudnił w swojej szkole Katarzynę Kociołek na stanowisku wożnej. Wdał się z nią w romans. Po pewnym czasie Nowacki zerwał kontakty z Kasią, gdy mąż kobiety, postanowił wybaczyć jej zdradę. Zaprzyjażnił się także z Hanką, a nawet uratował życie jej córce Natalii, która podczas wyjazdu na kolonię, zaczęła tonąć w morzu.

Po pewnym czasie Arkadiusz zaczął podkochiwać się w Hance, ale ta nie odwzajemniała jego uczuć. Gdy Hankę zdradził mąż, Nowacki pomyślał, że ma szansę zbliżyć się do kobiety, którą kocha. Między nim, a Mostowiakową jednak do niczego nie doszło, a kobeita ostatecznie wróciła do męża. Hanka postanowiła przedstawić Arkadiuszowi swoją przyrodnią siostrę, Annę Gruszyńską. Po pewnym czasie Arkadiusz i Anna zaczęli się spotykać. Ich miłość zakończyła się gdy Nowacki dowiedział się od szwagra Anny, Bogdana Gruszyńskiego, że kobieta zabiła własnego męża.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki