Fandom

M jak miłość Wiki

Aleksandra Chodakowska

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Aleksandra Chodakowska
A.chodak.png
Płeć Kobieta
Urodziny 12 maja 1965
Rodzina Łucja (siostra; nie żyje)
Marcin Chodakowski (syn)
Aleksander Chodakowski (syn)
Szymon Chodakowski (wnuk)
Grzegorz Chodakowski ( mąż)
Tomasz Chodakowski ( szwagier)
Poza sceną
Aktor Małgorzata Pieczyńska

Aleksandra Chodakowska - postać fikcyjna, bohaterka serialu M jak miłość.

BiografiaEdytuj

Porzucenie dziecka i wyjazd za granicęEdytuj

Aleksandra jest żoną Grzegorza Chodakowskiego oraz matką Aleksandra i Marcina. Odbiła Grzegorza swojej starszej siostrze Łucji. Gdy urodził się Olek, lekarz poinformował jego rodziców, że ich syn jest ciężko chory. Chodakowscy postanowili oddać dziecko starszej siostrze Aleksandry, Łucji, która wówczas była już zakonnicą. Jakiś czas póżniej Łucja poinformowała Chodakowskich, że Olek zmarł, a niedługo póżniej do Aleksandry dotarła informacja, że jej siostra także umarła. Wkrótce na świat przyszedł drugi syn Aleksandry i Grzegorza, Marcin. Rodzice nigdy nie powiedzieli mu, że miał brata. Pewnego dnia Aleksandra opuściła męża i syna. Rozwiodła się z Grzegorzem i wyjechała za granicę. Tam kilkakrotnie wychodziła za mąż, a następnie się rozwodziła.

Powrót do PolskiEdytuj

W Austrii Aleksandra poznała bogatego biznesmena, z którym miała wziąć ślub. Austriak zażyczył sobie, aby do ołtarza Aleksandrę poprowadził jej syn. Aleksandra postanowiła odszukać syna. Wróciła do Polski. Marcin jednak nie chciał jej znać. Aleksandra zaczęła szantażować Grzegorza, że jeśli nie przekona synam, aby pojechał na jej ślub, to powie mu, że miał sarszego brata. Marcin po rozmowie z ojcem postanowił pojechać do Austrii na ślub matki. Po ceremonii miał zamiar zerwać z matką wszelkie kontakty. Tuż przed ślubem Aleksandra miała wypadek. Zrozumiała swoje błędy i odwołała ślub. Postanowił naprawić swojej relacje z synem. Powiedziała mu, że ma brata. Gdy dowiedziała się, że jej siostra Łucja oszukała ją mówiąc, że Olek zmarł, poprosiła Marcina o pomoc w jego odszukaniu. Marcin po długim namyśle się zgodził.

Poszukiwania OlkaEdytuj

Aleksandra i Marcin zaczęli poszukiwania Olka od odwiedzenia klasztoru, w którym mieszkała siostra Łucja. Siostra przełożona nic nie wiedziała jednak o tym co się stało z Olkiem, oprócz tego, że przeżył. Aleksandra z Marcinem odwiedziła inny klasztor i spotkała się ze starszą zakonnicą, przyjaciółką Łucji. Starsza kobieta wyjawiła Aleksandrze, że jej siostra wcale nie zmarła. Aleksandra zrozumiała, że Łucja chciała aby myślała, że jej syn zmarł, aby zemścić się za odbicie jej Grzegorza. Wkrótce w poszukiwania Olka włączył się Grzegorz. Aleksandra dowiedziała się, że jej siostra zmarła kilka lat temu, a Olek, którego wychowywała jest teraz szanowanym lekarzem. Szybko zdobyła jego adres i pojechała do niego z Marcinem. Olek nie chciał z nią rozmawiać.

ChorobaEdytuj

Wkrotce Aleksandra wyznała Marcinowi, że jest chora na białaczkę. Marcin przebaczył matce i postanowił sprawić, aby Olek uczynił to samo. Dzięki Olkowi Chodakowska wygrała walkę z chorobą. Olek, w przeciwieństwie do Marcina, wciąż traktuje ją chłodno. Aleksandra długo walczyła o zyskanie jego miłości. Wyjechała do Austrii.

Powrót do byłego mężaEdytuj

Gdy Aleksandra przebywała w Austrii, ponownie zbliżyła się do Grzegorza, ojca swoich dzieci. Postanowili do siebie wrócić do dla Marcina i Olka było dużym zaskoczeniem. Aleksandra i Grzegorz odzyskali miłość porzuconego dziecka. Wrócili do Polski aby po nagłej śmierci Kasi pomóc Marcinowi w opiece nad synem Szymkiem.

Filmy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki