FANDOM

Aleksander Chodakowski
Olek.png
Płeć Mężczyzna
Urodziny 1992 (24 lata)
Rodzina Aleksandra Chodakowska (matka)
Grzegorz Chodakowski (ojciec)
Marcin Chodakowski (brat)
Szymon Chodakowski (bratanek)

Magdalena Marszałek-Chodakowska (żona) Maciek Romanowski (syn)

Zawód Lekarz
Poza sceną
Pierwszy odcinek Odcinek 1042
Aktor Maurycy Popiel

Aleksander Chodakowski jest fikcyjną postacią, bohaterem serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Aleksander jest zaginionym synem Aleksandry Chodakowskiej i Grzegorza Chodakowskiego. Bratem Marcina Chodakowskiego obecnie jest mężem Magdy Marszałek-Chodakowskiej I ojcem paroletniego Maćka Maciek Romanowski

Fabuła Edytuj

Olek i Aleksandra.png

Olek słucha opowieści Aleksandry

Narodziny i młodośćEdytuj

Gdy Olek się urodził, okazało się, że jest poważnie chory. Jego rodzice, Aleksandra i Grzegorz Chodakowscy zdecydowali się oddać go do adopcji. Chłopiec trafił w ręce zakonnicy Łucji, siostry Aleksandry, która wmówiła siostrze, że jej syn zmarł. Jakiś czas później sama Łucja upozorowała swoją śmierć. Tak naprawdę nie zmarła i przez długie lata opiekowała się Olkiem. Nic mu jednak nie powiedziała o jego rodzinach, gdyż miała żal do swojej siostry, która zabrała jej partnera. Olek dorósł i został znanym w całej Warszawie lekarzem. Spotykał się ze swoją dziewczyną, Agatą.

Poznanie rodzinyEdytuj

Aleksander został znaleziony po wielu latach. Jego matka Aleksandra, która zostawiła męża i drugiego syna Marcina, gdy wróciła do Polski, aby naprawić swoje relacje z bliskimi, wyznała synowi, wbrew woli Grzegorza, że kiedyś miał brata. Marcn nie chciał znać matki, ale postanowił pomóc jej odnaleźć Olka. Szybko okazało się, że zarówno Olek, jak i Łucja nie zmarli wiele lat temu. Aleksandrze i Marcinowi udało się po wielu wysiłkach odnaleźć zaginionego członka rodziny. ierwsze spotkanie nie należało do najmilszych. Olek nie chciał utrzymywać kontaktu z rodziną. To się zmieniło gdy jego matka zachorowała na białaczkę. Olek nawiązał ciepłe relacje z matką, bratem, a jakiś czas później także z ojcem, który swoje udziały w firmie podzielił między obu synów.

Romans i związek z Magdaleną MarszałekEdytuj

Olek wraz ze swoim przyjacielem Wojciechem Markowskim dostał pracę w prywatnej przychodni Marii Zduńskiej, mieszczącej się w pobliżu Bistro za Rogiem. Jakiś czas póżniej rozstał się z Agatą i poznał Magdalenę Marszałek Szybko nawiązał z nią romans, mimo, że ta jest od niego kilka lat starsza. Jednak romans przerodził się w uczucie co zakończyło się ślubem. Magda i Olek zostali po nim zakwalifikowani do adopcji dziecka.

Filmy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki