Fandom

M jak miłość Wiki

Aleksander Chodakowski

382strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
Aleksander Chodakowski
Olek.png
Płeć Mężczyzna
Urodziny 1992 (24 lata)
Rodzina Aleksandra Chodakowska (matka)
Grzegorz Chodakowski (ojciec)
Marcin Chodakowski (brat)
Szymon Chodakowski (bratanek)

Magdalena Marszałek-Chodakowska (żona) Maciek Romanowski (syn)

Zawód Lekarz
Poza sceną
Pierwszy odcinek Odcinek 1042
Aktor Maurycy Popiel

Aleksander Chodakowski jest fikcyjną postacią, bohaterem serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Aleksander jest zaginionym synem Aleksandry Chodakowskiej i Grzegorza Chodakowskiego. Bratem Marcina Chodakowskiego obecnie jest mężem Magdy Marszałek-Chodakowskiej I ojcem paroletniego Maćka Maciek Romanowski

Fabuła Edytuj

Olek i Aleksandra.png

Olek słucha opowieści Aleksandry

Narodziny i młodośćEdytuj

Gdy Olek się urodził, okazało się, że jest poważnie chory. Jego rodzice, Aleksandra i Grzegorz Chodakowscy zdecydowali się oddać go do adopcji. Chłopiec trafił w ręce zakonnicy Łucji, siostry Aleksandry, która wmówiła siostrze, że jej syn zmarł. Jakiś czas później sama Łucja upozorowała swoją śmierć. Tak naprawdę nie zmarła i przez długie lata opiekowała się Olkiem. Nic mu jednak nie powiedziała o jego rodzinach, gdyż miała żal do swojej siostry, która zabrała jej partnera. Olek dorósł i został znanym w całej Warszawie lekarzem. Spotykał się ze swoją dziewczyną, Agatą.

Poznanie rodzinyEdytuj

Aleksander został znaleziony po wielu latach. Jego matka Aleksandra, która zostawiła męża i drugiego syna Marcina, gdy wróciła do Polski, aby naprawić swoje relacje z bliskimi, wyznała synowi, wbrew woli Grzegorza, że kiedyś miał brata. Marcn nie chciał znać matki, ale postanowił pomóc jej odnaleźć Olka. Szybko okazało się, że zarówno Olek, jak i Łucja nie zmarli wiele lat temu. Aleksandrze i Marcinowi udało się po wielu wysiłkach odnaleźć zaginionego członka rodziny. ierwsze spotkanie nie należało do najmilszych. Olek nie chciał utrzymywać kontaktu z rodziną. To się zmieniło gdy jego matka zachorowała na białaczkę. Olek nawiązał ciepłe relacje z matką, bratem, a jakiś czas później także z ojcem, który swoje udziały w firmie podzielił między obu synów.

Romans i związek z Magdaleną MarszałekEdytuj

Olek wraz ze swoim przyjacielem Wojciechem Markowskim dostał pracę w prywatnej przychodni Marii Zduńskiej, mieszczącej się w pobliżu Bistro za Rogiem. Jakiś czas póżniej rozstał się z Agatą i poznał Magdalenę Marszałek Szybko nawiązał z nią romans, mimo, że ta jest od niego kilka lat starsza. Jednak romans przerodził się w uczucie co zakończyło się ślubem. Magda i Olek zostali po nim zakwalifikowani do adopcji dziecka.

Filmy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki