FANDOM

Adam Werner
Adam.png
Płeć Mężczyzna
Urodziny 18 kwietnia 1972
Rodzina Anna Gruszyńska ( niedoszła narzeczona, partnerka)
Zawód Adwokat
Poza sceną
Aktor Jacek Kopczyński

Adam Werner to fikcyjna postać, bohater serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Adam Werner jest adwokatem. Kilka lat temu rozwiódł się z żoną. Wspólnie z Andrzejem Budzyńskim, swoim najlepszym przyjacielem, prowadzi kancelarię w Warszawie. Był zakochany w prokurator Agnieszce Olszewskiej i próbował za wszelką cenę się do niej zbliżyć. Zaprosił ją oraz Andrzeja i jego żonę Martę do swojego domu na Mazurach. Niestety nie udało mu się zbliżyć do kobiety. Wkrótce Adam odkrył, że Andrzej zdradził tuż przed ślubem swoją żonę z Agnieszką. Między Adamem, a Andrzejem doszło do konfrontacji, a ich rozmowę usłyszała Marta.

Wkrótce Adam zaczął być niezadowolony z pracy swojego pracownika, Piotra Zduńskiego. Zwolnił mężczyznę, ale po rozmowie z jego matką, przyjął go z powrotem. Następnie Monika Ochman, pracownica Wernera, odkryła, że jej szef korzysta z usług prostytutek. Postanowiła szantażować mężczyznę, aby zapewnić sobie podwyżkę. Ostatecznie Monika oddała Adamowi wraz z wypowiedzeniem kompromitujące go zdjęcia. Werner pozwolił Monice zostać w pracy. Wkrótce wdał się z nią w romans. Adam jednak wciąż chciał zdobyć serce Agnieszki, więc rozstał się z Moniką.

Adam reprezentował Pawła Zduńskiego na jego rozprawie rozwodowej. Miał również być obrońcą na procesie Łukasza Wojciechowskiego, oskarżonego o spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym. Nie zjawił się na rozprawie, gdyż kilka godzin wcześniej trafił do szpitala, gdy w szyję użądliła go osa. Obecnie Werner zabiega o względy Anny Gruszyńskiej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki